شوک بزرگ برای ساپینتو و استقلال

شوک بزرگ برای ساپینتو و استقلال

پس از اعتصاب بازیکنان استقلال در از سرگیری تمرینات پس از 48 ساعت تعطیلی، علی فتح الله زاده در تمرین حاضر شد و اعلام کرد 10 روز مانده به دربی دستمزد همه بازیکنان را 40 درصد افزایش می دهد اما اکنون سه روز مانده به دربی. دربی واقعی و دستمزد بازیکنان پرداخت نشده است.

در حالی که ابتدا اعلام شد یکی از اعضای سابق هیات مدیره باشگاه استقلال با شکایت خود حساب این باشگاه را مسدود کرده است، اما اکنون اعلام شده که وامی که قرار بود از طریق بانک شهر به باشگاه استقلال داده شود هنوز به این بانک واریز نشده است. حساب باشگاه!

ابتدا اعلام شد وام جدیدی که از سوی بانک شهر در اختیار باشگاه استقلال قرار می گیرد 200 میلیارد تومان است اما اخبار رسیده حاکی از آن است که این وام 100 میلیارد تومان است.

ظاهرا استقلالی ها نباید منتظر واریز پول باشگاه قبل از دربی باشند چرا که وامی که قرار است از سوی بانک به باشگاه استقلال داده شود از سوی باشگاه قطعی شده اما بانک نه. با توجه به دربی پیش رو، بازیکنان استقلال اعتصاب نخواهند کرد، اما به نظر می رسد در صورت عدم پرداخت قسط دوم قرارداد بازیکنان استقلال، پس از دربی دست به اعتصاب بزنند.

دیدگاهتان را بنویسید