شوک بزرگ برای یحیی در اولین بازی پرسپولیس؛ با غایبان معروف پرسپولیس آشنا شوید

شوک بزرگ برای یحیی در اولین بازی پرسپولیس؛  با غایبان معروف پرسپولیس آشنا شوید

تیم پرسپولیس در چارچوب هفته اول بیست و دومین دوره لیگ برتر، 31 مردادماه در اصفهان به مصاف ذوب آهن می رود که تعدادی از بازیکنان خود را در اختیار ندارند.

طبق پیش بینی های قبلی بدون شک وحید امیری در هفته اول قرمزها غایب خواهد بود و در کنار او حامد پاکدل نیز قادر به همراهی سرخ پوشان نیست. و این در روزهایی است که به نظر می رسد امضای قرارداد با یک مهاجم خارجی قطعی شود و تا چند روز آینده بازیکن مورد نظر یحیی گل محمدی وارد تهران خواهد شد و احتمالا جای او را در این دیدار خواهد گرفت.

وحدت حنان اف دیگر مصدوم پرسپولیس است که غیبت او در دیدار مقابل ذوب آخان قطعی اعلام شده است. حنانوف که حضورش در پرسپولیس مقابل تمیروف قطعی به نظر می رسد، در پیش فصل در پست هافبک دفاعی و دفاع میانی تست شده و به نظر می رسد فصل آینده در پست هافبک دفاعی بازی کند. حالا باید دید در هفته دوم برای قرمزها بازی می کند یا نه.

به جز امیری، پاکدل و خانانف که مصدوم هستند، امید عالیشاه نیز به دلیل محرومیت در دیدار مهم پرسپولیس در ورزشگاه فولادشهر غایب خواهد بود تا گل محمدی با علم به 4 غایب تیمش را برای این دیدار آماده کند.

اگرچه احتمال بازگشت پاکدل به تمرینات در آستانه بازی با ذوب آچان و تا 48 ساعت مانده به آن بازی وجود دارد، اما با اطلاع گل محمدی بعید به نظر می رسد که او در بازی ذوب آچان حضور داشته باشد. غیبت از تمرین

دیدگاهتان را بنویسید