شوک بزرگ به سربازان استقلال؛ مقصد بعدی مرادمند و یزدانی کجاست؟!

شوک بزرگ به سربازان استقلال؛  مقصد بعدی مرادمند و یزدانی کجاست؟!

پیمان نوری مدیرعامل باشگاه ملوان بندرانزلی در گفتگو با روابط عمومی باشگاه از آخرین تحولات در خصوص جذب دو سرباز خبر داد. خوشبختانه باشگاه ما روزهای خوبی را سپری می کند و علاقه ای به ورود به این حواشی و دور شدن از هدف اصلی خود نداریم.

مدیرعامل باشگاه دریانوردی ادامه داد: در روزهای اخیر برخی رسانه ها مصاحبه ای با قول من منتشر کردند که اصلا صحت ندارد و در روزهای اخیر با رسانه ها صحبتی برای صحبت در مورد جذب بازیکنان مختلف نداشته ام. از سوی دیگر سرمربی تیم ما که کمی از مسائل فوتبالی دور است ظاهراً در مصاحبه ای از سرمربی ما نقل قول کرده که آن هم صحت ندارد و خاطرنشان کرد که به دلیل اطلاعات ناکافی لیست تیم ما خالی نیست. که صحت ندارد و اتفاقاً در فصل نقل و انتقالات زمستانی در کمال آرامش در حال تقویت تیم هستیم و به گفته مربی تیم آقای زارع مشکلی از این بابت وجود ندارد.

پیمان نوری در خصوص وضعیت جذب سرباز افزود: سرباز شدن تصمیم ستاد کل نیروهای مسلح است و خارج از اختیار و اراده ماست. اگر بازیکن با کیفیتی برای خدمت سربازی به نیروی دریایی اعزام شود باید به باشگاه ملوان معرفی شود و سایر تصمیمات فنی به کادر ما و سرمربی تیممان واگذار می شود که چگونه از بازیکنانمان استفاده کنیم. اما این بازیکنان همانطور که اعلام شده سرباز هستند و باید در تیم های نظامی بازی کنند و اجازه بازی در تیم های غیرنظامی را نخواهند داشت.

مدیر عامل ملوان در پایان گفت: هدف ما روشن است و حفظ آرامش مجموعه در شرایط فعلی بسیار مهم است. تیم ما نتایج بسیار خوبی کسب کرده است، در رقابت های لیگ یک پیشتاز هستیم و تمام تلاشمان برای تقویت تیم و ادامه موفقیت در نیم فصل اول است و قطعا هر تصمیمی که به نفع تیم باشد در این فصل گرفته خواهد شد. حساب پایانی

دیدگاهتان را بنویسید