شوک جدید کارلوس برای فدراسیون؟

شوک جدید کارلوس برای فدراسیون؟

زمانی که کارلوس کی روش به تیم ملی بازگشت، جواد نکونام را به عنوان یکی از دستیاران خود در اتحادیه فوتبال انگلیس معرفی کرد و مهدی تاج در نشست خبری با تایید این موضوع اعلام کرد که نکونام سرمربی تیم ملی در جام ملت های آسیا 2023 خواهد بود. ملل

در واقع برنامه فدراسیون این بود که نکونام با حضور در جام جهانی و کمک به کی روش در این تورنمنت مهم در سطح بالا، خود را برای سرمربیگری تیم ملی در جام ملت های آسیا آماده کند و پس از جام جهانی رسما. کار خود را با تیم ملی از سر خواهد گرفت. به عنوان سرمربی شروع کنید.

اما فولادی ها مانع جدایی سرمربی خود شدند و خود نکونام ترجیح داد پیشنهاد وسوسه انگیز کی روش و فدراسیون فوتبال را نپذیرد. علیرغم مقاومت اولیه فولاد و نکونام، صحبت ها در مورد حضور او در تیم ملی همچنان ادامه داشت و صحبت هایی مبنی بر اینکه کاپیتان سابق تیم ملی در نهایت می تواند در کادر فنی حضور داشته باشد اما این اتفاق نیفتاد.

در نهایت به گفته مدیران فولاد، به نظر می رسد پرونده حضور نکونام در تیم ملی بسته شده و او در فولاد به کار خود ادامه خواهد داد، مگر اینکه در چند روز آینده اتفاقات جدیدی رخ دهد و مدیران فدراسیون بتوانند رضایت فولاد را جلب کنند. و نکونام به تیم می رود. ملی می شود

اگر بنا به دلایلی نکونام نتواند به تیم ملی برود، طبق اعلام قبلی کی روش، بعید است گزینه ای غیر از نکونام در کادر فنی تیم ملی باشد و حضور دستیار ایرانی روی نیمکت تیم ملی به نظر می رسد. خارج از بحث باشد اما اگر حضور نکونام منتفی شود تکلیف سرمربیگری او در جام ملت های آسیا و نیمکت تیم ملی در این رقابت های بسیار مهم برای ما چه می شود؟

در همین راستا آنطور که مدیریت فدراسیون فوتبال اعلام کرد، شرایط نیمکت ذخیره تیم ملی در جام ملت های آسیا به نتایج تیم ملی در جام جهانی بستگی دارد. در واقع احتمال تمدید قرارداد کی روش و حضور این مربی پرتغالی در جام ملت های آسیا وجود دارد و در صورت کسب نتایج خوب تیم ملی در قطر، قرارداد کی روش تمدید شده و او روی نیمکت این تیم خواهد نشست. تیم ملی در جام ملت های آسیا .

دیدگاهتان را بنویسید