شوک غیرمنتظره برای مو قرمزها؛ ستاره پرسپولیس هم سرباز است

روز گذشته پرویز مظلومی یکی از اعضای هیات مدیره آبی ها تهدید به افشاگری از پرسپولیسی ها کرد و گفت در صورت ادامه اسامی بازیکنان پرسپولیس را اعلام می کنیم. در حال حاضر استقلالی ها به طور خاص به وحید امیری و مهدی ترابی اشاره می کنند و معتقدند این دو بازیکن در پرسپولیس دست دارند و به صورت غیرقانونی بازی می کنند.

اما ترابی که شایعه آزادی او هم با توجه به حضورش در تیم ملی شنیده می شود، حتی اگر آزاد نشود، هنوز حدود سه سال فرصت دارد تا جدایی اش را به 30 سالگی موکول کند (بعضی ها می گویند این بازیکن موفق شد. تا بعد از جام ملت ها آزاد شود، هرچند تیم ملی قهرمان آسیا نبود و در آزادی او تردید وجود دارد!) اما برای وحید امیری که 33 ساله شد، ماجرا کاملا متفاوت است.او اخیرا حرف های اخیر را زد. سال ها در یک برنامه اینترنتی برای ایجاد شایعه مبنی بر اینکه این هافبک قرمز بالاخره کارت قطع خدمت دارد یا خیر. امیری در حالی که یکی از اعضای تیم نفت تهران بود به برنامه 90 رفت و در پاسخ به سوال مجری درباره وضعیت خدمتش گفت هنوز سربازی نرفته و باید در آینده این کار را انجام دهد اما اخیرا در برنامه گفت: 11، زمان حرکت به سمت گلگوتا است. قبل از سفر به نفت تهران) آزادی خود را دریافت کرد!

سردار باران چسمه که چندی پیش به عنوان مدیرعامل پرسپولیس انتخاب شد، سال گذشته در مصاحبه ای اعلام کرد که کارت پایان خدمت بسیاری از بازیکنان جعلی بوده و وحید امیری نیز جزو اسامی مطرح شده است. وی خاطرنشان کرد: پس از اطلاع از این مشکل تعدادی از این بازیکنان برای رفع مشکل به ملوان و فجر سپاسی و تعدادی دیگر به تراکتورسازی اعزام شدند اما با پیگیری سوابق بازی وحید امیری از ابتدای حضورش در فوتبال می توان او در هیچ تیم نظامی بازی نکرده و ظاهرا به دلیل تحصیلاتش توانسته مشکل را حل کند اما آیا بازیکنان نمی توانند چندین سال به بهانه تحصیل خدمت کنند؟

بر همین اساس در خصوص این ابهامات به یک منبع آگاه در ستاد کل نیروهای مسلح مراجعه کردیم. وی گفت: وحید امیری برخلاف ادعاها فاقد کارت آزادی است. این بازیکن به دلیل مشکلات آموزشی آزادی خود را به امروز موکول کرده و به نظر می رسد این موضوع دارای ابهاماتی است که طبق اطلاعاتی که دارم بازرسی ناجا در حال پیگیری است. همچنین مدتی برای تاخیر در اعزام دانشجویان به هر مقطع تحصیلی وجود دارد و دیگر نمی توان پرونده را 10 سال به عنوان مثال برای مقطع کارشناسی ارشد تمدید کرد و گاهی این مشکلات در مورد امیری دیده می شود. “

دیدگاهتان را بنویسید