شکایت میلیچ از استقلال به دلیل جعل اسناد!

در شرایطی که گفته می شد باشگاه استقلال مطالبات هرویر میلیچ مدافع سابق این تیم را پرداخت کرده است اما ظاهرا اتفاقی عجیب باعث شکایت دوباره مدافع سابق این تیم به فیفا شده است.

پس از انتقال امیرحسین حسین زاده به شارلوا بلژیک، باید مبلغ رضایت نامه این بازیکن از طریق صرافی به حساب میلیچ واریز می شد. این موضوع توسط یکی از افسران وقت باشگاه استقلال به صرافی خارج از تهران سپرده شد اما اتفاق نادری در این جریان رخ داد.

پس از اینکه فیش واریزی به حساب میلیچ در اختیار باشگاه استقلال قرار گرفت و آنها این فیش را برای این بازیکن ارسال کردند، مدافع سابق استقلال متوجه شد که هیچ پولی به حساب او واریز نشده و فیش واریزی اعتباری ندارد، به همین دلیل از طریق همین فیش با عنوان دستکاری اسناد از باشگاه استقلال به فیفا شکایت کرده است. مسئولان جدید استقلال حالا باید درباره این مشکل پیش آمده در دوره مدیریت قبلی به فیفا توضیح دهند و مدارک خود را در این زمینه ارائه کنند.

هروه میلیچ از باشگاه استقلال طلب 230 هزار یورویی دارد و با این شرط نه تنها مطالباتش پرداخت نشده است، بلکه حالا این بازیکن سابق به دلیل جعل اسناد از سوی این باشگاه به فیفا شکایت کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید