شکایت ها حل نمی شوند، سرکوب می شوند

شکایت ها حل نمی شوند، سرکوب می شوند

نماینده سابق رشت می گوید: در سال 1401 تظاهرات بزرگی صورت گرفت و حالا فکر می کنند جمع شده اند، در حالی که نیست، اما شکایت ها سرکوب و عقب نشینی می شود. مانند فنری است که تحت فشار منقبض شده و احتمال دارد به عقب برگردد. ما با انقلاب و ارتش همدردی می کنیم، اما متأسفیم و متأثریم که آنها تصمیم گیرنده هستند و واقع گرا نیستند. بالاخره حقیقت باید شنیده شود. من نمی گویم آنچه معترضان گفتند درست است، نه. بسیاری از سخنان معترضان درست نبود، اما چون شنیده نشد، خشم بر جامعه حاکم شد. امیدوارم شنونده ای در جامعه بیاید و با زبان زیبا با مردم صحبت کند.

گلمعلی جعفرزاده ایمن آبادی در گفت و گو با رویداد۲۴ افزود: هیچکس از اخلال در بیت المال چشم پوشی نمی کند، هیچ کس از خسارات بیت المال چشم پوشی نمی کند و هیچ کس از خشونت چشم پوشی نمی کند. بالاخره در حوادث اخیر تعدادی از مردم در این کشور جان خود را از دست داده اند و من از آمار دقیق آن اطلاعی ندارم. برخی می گویند 300 نفر، برخی می گویند 400 و برخی دیگر می گویند 500 نفر. آنها می گویند توسط پلیس کشته شده اند. چه کسی قرار است این پلیس های قلابی را بشناسد و با آنها برخورد قانونی کند؟ آیا مردم باید خود را شناسایی کنند؟ آیا تقصیر پلیس نیست که می گوید پلیس های قلابی این کار را کرده اند؟ پس چرا آنها را دستگیر نمی کنید؟ شما تصاویر و چهره آنها را در روزنامه ها و رسانه ها منتشر کردید.

جعفرزاده می‌گوید: هرگز تصور نمی‌کردیم جمهوری اسلامی تا این حد ناراضی باشد. بسیاری از مردم از رفتار دولت ها، از بی حوصلگی دولت ها، از ناتوانی در اداره کشور، از افزایش فقر، تورم، بیکاری، گرانی، رکود ناراحت هستند. چرا صدای مردم شنیده نمی شود؟ در نتیجه وقتی سعی می کنید نارضایتی مردم را سرکوب کنید، باعث شرمساری می شود. هیچکس با تشویش و ساختارشکنی موافق نیست، اما این اتفاقات ریشه در رفتار ناشایست حکومت دارد.

آرمان های انقلاب در میان تندروها له می شود

وی می گوید: خروج آمریکا از برجام لطمات زیادی به کشور وارد کرده است، اما با حفظ برجام توانستیم به بسیاری از آرمان های انقلاب دوره جدید دست یابیم. این در حالی است که آرمان های انقلاب توسط تندروها در هم کوبیده می شود. آرمان هایی که برای آن انقلاب کردیم و هشت سال جنگیدیم.

این نماینده مجلس می گوید: نباید خودمان را با جامعه حداقلی گول بزنیم. اینکه 10 تا 15 درصد از جامعه ای که در نماز جمعه شرکت می کنند جامعه عمومی نامیده می شود درست نیست. توان فکری نظام باید خیلی بهتر از اینها عمل کند و توصیه ها و اطلاعات دقیق و دقیقی به مسئولان ارشد نظام بدهد تا بر اساس واقعیات موجود تصمیم گیری شود. آقای رئیسی هم طوری صحبت می کند که انگار در این مملکت زندگی نمی کند. صحبت از پیشرفت و پیشرفت و توسعه است و توده ای برای مردم باقی نمانده و متاسفانه با این روند آینده تیره و تار است.

یکی از اعضای سابق کمیسیون برنامه و بودجه مجلس می گوید: می گویند تورم سال آینده کمترین رشد را دارد، 40 درصد، شما به طور متوسط ​​20 درصد افزایش حقوق دادید اما در واقع 10 درصد افزایش پیدا کردید. از طرفی افزایش یارانه ها 0 درصد بود اما شما هزینه های دولت را بالای 40 درصد افزایش دادید؟ بعد توقع داری مردم از این حکومت و حاکمان کشور راضی باشند؟

منبع: آرمان ملی

دیدگاهتان را بنویسید