شکایت یزدی ها از افزایش بی دلیل عوارض/خدمات شهرداری باید تجدید نظر شود


ساعت: 12:06
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۹/۱۵
کد خبر: 1916050

ابوترابی یکی از اعضای شورای شهر یزد گفت: متاسفانه عوارض تعمیرات چند برابر شده و مردم را با مشکل مواجه کرده است و این مشکل یکی از گلایه های مردم مناطق مختلف یزد است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محسن ابوترابی در گفتگو با یزدرسا با اشاره به افزایش عوارض شهری یزد گفت: افزایش درصد معامله ملک و اخیراً به دلیل ابلاغ قانون درآمد پایدار است که در این قانون همچنین ارزش معاملاتی یک و نیم درصدی را به دو و نیم درصد افزایش داد که این امر باعث افزایش چند برابری عوارض و مشکلات تعمیراتی برای مردم شده است و این مشکل یکی از گلایه های مردم در مناطق مختلف شهر است.

این عضو شورای شهر یزد ادامه داد: افزایش عوارض در برخی مناطق غیر منطقی و غیرقانونی است و لازم است شهرداری و شورای اسلامی شهر یزد برای رفع این مشکل چاره اندیشی کنند.

وی افزود: شورای اسلامی شهر برای رفع این مشکل و گلایه های مردم علاوه بر پیگیری های قانونی که ابلاغ شده است بخشی که مربوط به اختیاراتش است را نیز کاهش دهد.

ابوترابی گفت: شورای شهر توانایی کاهش قیمت برخی خدمات را دارد که لازم است کمیته بودجه و نظارت به این موضوع رسیدگی کرده و پیشنهاد کاهش خود را در جلسه شورا ارائه کند تا کاهش به تصویب شورای عالی برسد. شورای شهر.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید