شکایت 400 میلیاردی علیه متخلفان بابل


ساعت: 11:06
تاریخ انتشار: 06/01/1401
کد خبر: 1891940

محسنعلی گلزاده از معرفی 15 واحد مجرمانه دوزی شهرستان بابل به مبلغ 400 میلیارد ریال به اداره امور جنایی دولت خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محسن علی گلزاده در گفت و گو با خبرنگار بلاغ، با اشاره به بازدید سرپرست معاونت بازرگانی و صنعت سازمان جهاد کشاورزی مازندران از کارخانه های شالیکوبی شهرستان بابل، گفت: 15 واحد شالیکوبی انجام شده است. در این شهرستان متخلفین برنج به سازمان تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

وی افزود: در این بازدیدها اجرای نرخ مصوب نرخ حق تبدیل برنج به برنج سفید، رعایت دستورالعمل های بهداشتی و نصب بنر حق تبدیل برنج به برنج مورد بررسی قرار گرفت.

مدیر جهاد کشاورزی بابل گفت: در این بازدیدها پرونده 15 واحد معوق به مبلغ 400 میلیارد ریال مبنی بر عدم رعایت نرخ تبدیل برنج به برنج به اداره امور جنایی دولت این شهرستان ارسال شد.

علی گلزاده اظهار داشت: در اجرای تبصره 2 ماده 10 قانون حمایت از اراضی زراعی و باغی در 9 مرداد ماه سال جاری 18 مورد تغییر کاربری غیرمجاز در اراضی کشاورزی بابل در حوالی این شهرستان تخریب شد. .

مدیر جهاد کشاورزی بابل با بیان اینکه با این تخریب 280 متر مربع زمین کشاورزی به چرخه تولید باز می گردد، تصریح کرد: دستورات تخریب با همکاری و هماهنگی موثر دستگاه قضایی، نیروی انتظامی و ضابطان و کارشناسان اراضی انجام شده است. این دولت

وی با بیان اینکه تولید پایدار در بخش کشاورزی در حفظ منابع است، تصریح کرد: با هرگونه ساخت و ساز غیرمجاز در اراضی کشاورزی که منابع تامین کننده امنیت غذایی را تهدید کند، با قانون حفظ و حراست از اراضی برخورد می شود.
به گفته این مسئول، توسعه و تقویت کشاورزی به عنوان یک فعالیت اقتصادی می تواند نقش موثری در افزایش درآمدها و تحقق اهداف توسعه پایدار کشاورزی داشته باشد.

مدیر جهاد کشاورزی بابل افزود: مالکان اراضی زراعی و باغی قبل از ساخت و ساز غیرمجاز در زمین خود برای مشاوره و کسب مجوز به رهبری و مراکز جهاد کشاورزی مراجعه کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید