شکستن طلسم عابدزاده بعد از 2 ماه

در چارچوب هفته نوزدهم لالیگا 2 اسپانیا، تیم فوتبال پونفرادینا که امیر عابدزاده را در ترکیب و دروازه خود قرار داده بود، امشب از ساعت 21 در ورزشگاه سیتات والنسیا به مصاف تیم پنجمی لوانته رفت.

جران عابدزاده که در 5 بازی رسمی اخیر خود پیروز نشده و یک تساوی و 3 شکست در لالیگا 2 و یک باخت در جام حذفی داشت، امشب مقابل لوانته به پیروزی نرسید و با یک امتیاز زمین را ترک کرد.

پونفرادینا اسپانیا امشب به دو باخت اخیر خود در لالیگا 2 خارج از خانه پایان داد و با تساوی 0-0 مقابل لوانته 18 امتیازی شد اما نتوانست جایگاه خود را در جدول تغییر دهد و در بین سه تیم در رده بیستم قرار دارد. قعر جدول این رقابت ها.

امیر عابدزاده دروازه بان ایرانی تیم پونفرادینا که هفته گذشته پس از رقابت های مرحله گروهی جام جهانی در بازی لالیگا 2 فرصت بازی پیدا نکرد و نیمکت نشین شد، امشب در دوازدهمین بازی فصل خود در این رقابت ها. او موفق شد دومین کلین شیت خود را در این فصل طی دو ماه به ثبت برساند

عابدزاده در دیدار مقابل لوانته با واکنش های خوب خود که شامل 7 سیو، دفع موفق، چهار تکل عالی در محوطه جریمه و 36 پاس با دقت 56 درصد بود، به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد.

دیدگاهتان را بنویسید