شکست تیم ملی ایران در جام جهانی هندبال بانوان مقابل تیم اول جهان

ساعت: 08:11
تاریخ انتشار: 14/15/1400
کد خبر: 1789838

تیم ملی هندبال بانوان ایران در دومین دیدار خود در جام جهانی مقابل تیم ملی نروژ شکست خورد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون هندبال ، تیم ملی هندبال بانوان ایران در دومین دیدار خود از جام جهانی فوتبال 2021 به میزبانی اسپانیا مقابل تیم ملی نروژ که هم اکنون در حال برگزاری است. مقام اول رنکینگ جهانی او با شکست ۹ بر ۴۱ رکورددار قهرمانی در بازی های المپیک و جام جهانی است.

در این دیدار که با قضاوت کوبله از بوسنی و هرزگوین در ورزشگاه کاستلو برگزار شد، تیم ملی ایران با ترکیب فاطمه هلیلی، الناز قاسمی، مینا وطن پرست، شیما زارع، مریم یوسفی، نوری عباسی و حدیثه نوروزی بازی را آغاز کرد. با نتیجه 41 بر 9 شکست را پذیرفت.

نیمه اول این دیدار با نتیجه 21 بر 3 به سود نروژ به پایان رسید.

نکته مهم در این دیدار انتخاب فاطمه هلیلی دروازه بان تیم ملی به عنوان بهترین بازیکن زمین بود.

زینب بذرافکن، هانیه لک، بهار ایزدگوشب، آرزو کیانی آرا، شقایق باپیری، سونا بیداد، نگار زنده بودی، هانیه کریمی و عطیه شهسواری دیگر بازیکنان تیم ملی هندبال بانوان ایران در جام جهانی بانوان هستند.

تیم ملی ایران در سومین و آخرین دیدار خود از مرحله گروهی این رقابت ها، روز سه شنبه 16 آذرماه از ساعت 20:30 به وقت ایران به مصاف قزاقستان، تیم سوم قاره آسیا می رود.

تیم ملی هندبال بانوان ایران برای اولین بار تاریخ ساز شد و چهارمین عنوان قهرمانی آسیا را کسب کرد و به عنوان اولین تیم توپ بانوان جواز حضور در جام جهانی را دریافت کرد.

دیدگاهتان را بنویسید