شکست خورده ترین ستاره استقلال کیست؟

شکست خورده ترین ستاره استقلال کیست؟

سجاد شهبازادا در دیدار استقلال مقابل نساجی مازندران در دقیقه 57 وارد زمین شد. مهاجم اردبیلی استقلال اولین بازیکنی بود که فصل گذشته در فصل نقل و انتقالات تابستانی در فهرست جدید قهرمانی قرار گرفت و خیلی زود شماره 10 را بر تن کرد تا بار دیگر در بازگشت به این تیم مهره اصلی خط حمله آبی پوشان شود. شهباززاده در طی شش هفته مسابقات استقلال در تمامی دیدارهای این تیم به میدان رفت اما باز هم نتوانست دروازه حریفان استقلال را باز کند.

شهبازاده در بازی با سپاهان 62 دقیقه، در بازی دوم مقابل ملوان 65 دقیقه، در بازی سوم برابر مس کرمان 55 دقیقه، در بازی با نفت مسجد سلیمان تنها 8 دقیقه و در بازی با پیکان 23 دقیقه برای آبی پوشان بازی کرد. در این فصل پایتخت 6 آنها هرگز نتوانسته اند از یک بازی 90 دقیقه ای عبور کنند.

نگاهی به جدول گل های این بازیکن در فصل گذشته نشان می دهد که او در هفته سی ام (آخرین) لیگ برتر در دقیقه 51 تک گل تیم سپاهان را مقابل آلومینیوم اراک به ثمر رساند تا تیمش از باخت خانگی مقابل شاگردان مهدی رحمتی نجات پیدا کند. . از این دقیقه به بعد، یعنی با 39 دقیقه باقی مانده از بازی و 6 بازی 90 دقیقه اخیر استقلال، اکنون 579 دقیقه است که شهباززاده هنوز پایش را برای گلزنی باز نکرده است و به همین دلیل در دیدار مقابل نساجی. بعد از اینکه استقلال سه گل زد، صفر مقابل حریف قرار گرفت و وارد زمین شد، در هر شرایطی سعی کرد برای استقلال گلزنی کند اما در این امر ناکام ماند.

اصرار زیاد شهباززاده برای گلزنی و پاس ندادن در ضربات پایانی باعث شد تا دقایقی پس از حضورش در تیم با انتقاد برخی از هم تیمی هایش مواجه شود اما کاملاً مشخص بود که این بازیکن دوست دارد روند ناکامی اش در نوت را حذف کند.

شاید پوشیدن پیراهن شماره 10 و گل نزدن استقلال تا حدودی کار را سخت کرده بود. تاکنون پیمان بابایی، کوین یاماگا (2 گل)، مهدی کایدی، مهدی مهدی پور و عارف گلامی موفق به گلزنی برای استقلال شده اند.

دیدگاهتان را بنویسید