شکست دیگری برای “امپراتوری دروغ” این بار در AML/بازی تکراری ضد انقلاب با دومینو قتل+فیلم


ساعت: 10:41
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۸/۱۹
کد خبر: 1909912

پس از چند بار تلاش رسانه های ضد انقلاب که در هفته های اخیر در خصوص پروژه قتل در شهرهای مازندران رخ داد، این بار آمل هدف رسانه های ضد انقلاب قرار گرفت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ از بلاغ نقل می کنم; کمی بیش از یک ماه از فعال شدن «کارخانه دروغ» در تازه ترین آشوب ها می گذرد. کارخانه ای که تمام تلاش خود را می کرد تا محصولاتی با روکشی از دقت و ظرافت تولید کند، دامنگیر ناامنی کشور شد و مردم کوچه و خیابان را فریب داد تا شعار «کار نظام تمام شد» را عینیت بخشند. اما پس از فرونشستن مه ​​فریب و آشکار شدن حقیقت، برخی از مخاطبان «مخلوط انقلاب ماهواره ای» «امپراتوری دروغ» در همان روزهای ابتدایی اعتماد خود را به اخبار «رسانه های آشفته» از دست دادند. مرکز فرماندهی”.

طرح کشتن رسانه های مخالف با مرگ مهسا امینی آغاز شد و تا امروز آنها از هر موجودی برای اجرای نقشه شوم خود استفاده می کنند، این بار بسیاری از نقشه های شیطانی آنها به دختر آملی که بر اثر خودکشی جان خود را از دست داده بود، رفت.

امان عاری از افکاری است که حتی به یک دختر 17 ساله هم رحم نمی کند، اما علیرغم اینکه تیرهایشان منحرف شده و دستانشان از دروغ هایی که بارها و بارها تکرار کرده اند برگردانده شده است، آنها خلق کرده اند. سناریو.

پس از چند بار تلاش رسانه های ضد انقلاب که در هفته های اخیر در خصوص پروژه کشتار در شهرستان های استان صورت گرفت، این بار شهرستان آمل هدف رسانه های ضد انقلاب قرار گرفت.

پس از مرگ دختر جوانی به نام سیده محدثه جان براری معروف به مهدیس حسینی 17 ساله ساکن شهرستان آمل در روز چهارشنبه 20 آبان ماه سال جاری، شبکه های اجتماعی نظام در سناریویی ساختگی او را به قتل رساند. از اغتشاشات اخیر در شهرستان آمل خبر داد

به گفته مادر این دختر جوان، متوفی در حال مصرف قرص ترامادول و متادون بود که در منزل خود جان باخت.

این مرگ دلیلی ایجاد کرد تا رسانه‌های ضد انقلاب که این روزها با شکست‌های مختلف پروژه‌های ترور در سراسر کشور مواجه هستند، پروژه ترور جدیدی را در استان ایجاد کنند تا همانطور که قبلاً شکست خوردند، در شهرستان آمل آشوب‌های جدیدی ایجاد کنند.

خانم میرزایی، مادر «محده جان براری» دختر 17 ساله املی در گفت‌وگویی گفت: وقتی به خانه برگشتم دخترم را دیدم که دهانش پر از کف بود و بینی‌اش خونی بود.

وی با بیان اینکه دخترم به «مهدیس حسینی» معروف بود، توضیح داد: شب قبل از خودکشی مردی به نام رام ساعت 23:30 دخترم را بیرون آورده بود و همسایه ها دخترم را ساعت 8:30 صبح دیده بودند. او فردا برمی گردد.

مادر این دختر ادامه داد: طبق مشاهدات و شهادت پسر همسایه، ساعت 11 صبح (رمز) وی در خودروی خود در مسیر راهرو مشاهده شد.

املی، مادر این دختر نیز گفت: پسر صاحبخانه ساعت 5 بعد از ظهر همان فرد را دید که نگران به نظر می رسید از خیابان بیرون می آمد. صاحبخانه ما هم با دیدن این فرد وارد خانه شد و خروجش را تایید کرد.

وی درباره رسیدن به خانه و ملاقات با جنازه دخترش توضیح داد: حدود ساعت 21 به خانه آمدم، درب ورودی باز بود و پنکه روشن بود، دخترم دراز کشیده بود و به نظر می رسید که خواب است و فکر می کردم که او خوابیده است. طبق معمول داشت با من شوخی می کرد. آهسته آهسته، اما دیدم دهانش کف می کند و خون از دماغش جاری می شود. بلافاصله با اورژانس تماس گرفتم و وقتی تکنسین اورژانس رسید، خبر دادند که دخترت سه چهار ساعت پیش بر اثر مصرف قرص ها فوت کرده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید