شکست مقابل سانتوری در ست دوم آغاز شد


زمان: 11:01 شب
تاریخ انتشار: 91/02/29
کد خبر: 1840067

سرمربی و بازیکنان شهداب پس از شکست مقابل سنتوری در مرحله نیمه نهایی والیبال باشگاه های آسیا صحبت کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ علیرضا تولوکیان سرمربی مقاومت شهداب در نشست خبری بعد از بازی تیمش با سنتوری گفت: تمام تلاشم را کردم تا تیم را متقاعد کنم که نیمه نهایی مهمتر از فینال است، اما همه اینطور فکر می کنند. در فینال بودند. شاید نقطه ضعف من این بود که نمی توانستم این سوال را به بازیکنان بسپارم.

وی ادامه داد: ست اول را بردیم و اگر ست دوم را می بردیم نتیجه چیز دیگری می شد. میانگین قد ما بالاتر از تیم ژاپن بود و در این دیدار نباید مشکلی در حمله داشته باشیم اما در این زمینه خوب عمل نکردیم و توپ در زمین حریف نخوابید. تیم ژاپن بیشتر تاکتیکی و سیستماتیک بازی کرد و مستحق برد بود.

سرمربی تیم مقاومت شهداب با بیان اینکه در دیدار مقابل سنتوری حتی یک بار هم جلوی موزر را نگرفتیم، گفت: این بازیکن سه اشتباه خودش را داشت و همه توپ های دیگر درست از آب درآمد.

تولوکیان با تبریک بازی خوب تیم ژاپنی مقابل شهداب درباره شایعه اختلاف با این باشگاه گفت: فردا بعد از بازی به این سوال پاسخ خواهم داد.

وی در پاسخ به این سوال که چرا بازیکنان خارجی شهداب انتظارات را برآورده نکردند، گفت: این بازیکنان قابل قبول هستند و هر کدام شرح وظایفی دارند. 70 درصد توپ های سایمون در زمین حریف خوابیده بود اما در ست آخر سیمون را از زمین خارج کردم چون وقتی می خواست به ژاپن بفرستد توپ به او نرسید. ما آن را با دو بلندگو جایگزین کردیم، اما این ترفند کمکی نکرد. شاید افکار عمومی این باشد که راهی برای باز شدن همه گره ها وجود دارد اما در ورزش اینطور نیست. شاید بازیکنان خارجی در این دیدار تردید داشتند و نسبت به بازی های قبل خوب نبودند، اما این موضوع برای همه بازیکنان تیم صدق می کرد و به همین دلیل اجازه نتیجه را دادیم.


* مهدوی: شکست مقابل سنتوری از ست دوم آغاز شد

کاپیتان مقاومت شهداب یزد پس از شکست مقابل نماینده ژاپن با بیان اینکه نقطه عطف این مسابقه ست دومی بود که باید بازی را از آن شروع کنیم، گفت: متاسفانه نتوانستیم به بازی برگردیم و نتوانستیم برنامه های تیم را محقق کنیم. کارکنان فنی ‘.

مهدی مهدوی در نشست خبری پس از بازی تیمش با سنتوری ضمن تبریک به این تیم گفت: ژاپن بهتر از شهداب بازی کرد. برنامه ریزی بیشتری داشت و بازی را به نفع خود تمام کرد. نقطه عطف این مسابقه ست دوم بود اما نتوانستیم به بازی برگردیم و نتوانستیم برنامه های کادر فنی را محقق کنیم.

وی با قدردانی از زحمات مربی و یارانش افزود: بازی فردا بسیار سخت است و امیدوارم در این دیدار بازی خوبی با تراز داشته باشم و بتوانم مقام سوم را برای تیم شهداب کسب کنم که اولین حضور او در این دوره. مسابقات.”

کاپیتان تیم شهداب در پاسخ به این سوال که چرا بازی سایمون با سایر بازیکنان هماهنگ نیست، تصریح کرد: این نظر شماست. به نظر من انتخاب بازیکنان از کادر فنی عالی بود و باخت امروز هم تصادفی بود. تا اینجای کار بهتر از تیم ژاپنی بازی کردیم اما در این دیدار ست دوم بازی را باختیم و اگر این اتفاق نمی افتاد پیروز میدان بودیم. اما گاهی با وجود تلاش ما نتیجه مطلوب حاصل نمی شود.

وی در پایان در پاسخ به این سوال که آیا فشار ناشی از انتظار برای پیروزی باعث شکست تیم شده است، گفت: بازیکنان باتجربه ای داشتیم و هیچ فشاری روی تیم نبود. در هر مسابقه فقط به مسابقه ای که در آن روز داشتیم فکر می کردیم و به پایان مسابقات فکر نمی کردیم. ماهیت این ورزش این است که برد و باختی دارد و گاهی به نتیجه دلخواه نمی رسیم امیدوارم از این تجربه برای مسابقات بعدی و تورنمنت های بعدی استفاده کنم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید