شکست مقابل پرسپولیس چیزی از ارزش ما کم نمی کند

شکست مقابل پرسپولیس چیزی از ارزش ما کم نمی کند

علی علیزاده درباره شکست کپر رفسنجان مقابل پرسپولیس گفت: در مقابل تیم های بزرگ نمی توان اشتباه کرد و با کوچکترین اشتباهی به شدت جریمه می شوید. بازیکنان مس دو اشتباه انفرادی مرتکب شدند و این باعث شکست ما شد. شانس گلزنی ما بیشتر از پرسپولیس بود اما سر تیم با همان دو اشتباه فردی به هم ریخت. این شکست چیزی از ارزش بازیکنان ما کم نمی کند.
وی درباره ادامه مسیر نارنجی ها در لیگ بیست و یکم تصریح کرد: از شش تیم اول جدول یعنی استقلال، پرسپولیس، سپاهان، آلومینیوم، فولاد و گل گهر تاکنون با چهار تیم بازی کرده ایم. همه مسابقات لیگ سخت است و دیدار با تیم های انتهای جدول سخت تر خواهد بود. با این حال همه چیز دست ماست و امیدوارم برای ادامه این روند به نتایج خوبی برسیم. اگر باهوش تر باشیم و کمتر اشتباه کنیم، اتفاقات خوب زیادی برایمان خواهد افتاد.

معاون فنی باشگاه مس رفسنجان در خصوص ناکامی لیگ قهرمانان آسیا در فصل 23-2022 و تاثیر آن بر تیم های مدعی کسب سهمیه آسیا گفت: این موضوع روی همه تیم ها تاثیر می گذارد اما فردا ممکن است اتفاق جدیدی بیفتد و باید اجازه دهید. “بیایید. انتظارات باشگاه مس بالا رفته است و هدف ما کسب رتبه تک رقمی است.

علیزاده با بیان اینکه به اعضای تیم مس رفسنجان گفته شد آنها نیز توانایی کسب مقام دوم لیگ برتر را دارند، خاطرنشان کرد: فصل دوم را در لیگ برتر سپری خواهیم کرد. انتظار و هدف رفسنجان و مس ربیعی کسب جایگاهی بهتر از فصل گذشته است.

وی درباره پیشنهاد قرارداد پنج ساله برای یک باشگاه ثروتمند لیگ برتری به محمد ربیعی گفت: او یک سال دیگر با ما قرارداد دارد و صحبتی با مدیران باشگاه برای جدایی از مس نکرده است. همه باشگاه ها عملکرد ربیعی را می بینند و بسیاری در حال مذاکره با مربیانی هستند که با باشگاه هایشان قرارداد دارند. ربی مربی توانمندی است و تیم های بزرگ به او پیشنهاد می دهند.

معاون فنی باشگاه مس رفسنجان با بیان اینکه این باشگاه و سرمربی نارنجی پوشان به یکدیگر علاقه مند هستند، گفت: تلاش می کنیم ربیعی را در مس رفسنجان نگه داریم اما همه چیز را با منطق و صداقت انجام می دهیم و علاقه ما به او این است. جدا از مسائل حرفه ای ما. ربیعی سال گذشته هم پیشنهادهای زیادی داشت اما در باشگاه مس ماند و اتفاقات خوبی هم داشت.

دیدگاهتان را بنویسید