شکست هندبال بانوان جهان ایران مقابل رومانی


ساعت: 20:19
تاریخ انتشار: 1401/05/16
کد خبر: 1888469

تیم ملی هندبال دختران ایران در مسابقات جهانی مقابل رومانی شکست خورد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ در ادامه مسابقات جام جهانی 2022 تیم ملی هندبال دختران ایران به میزبانی مقدونیه شمالی به مصاف تیم رومانی رفت و با نتیجه 38 بر 30 این تیم را شکست داد.

تیم ملی ایران در نیمه اول یک بازی انجام داد و با یک گل و با نتیجه 13 بر 12 شکست خورد. رومانی بعداً اختلاف امتیاز را افزایش داد و بازی را 38 بر 30 برد.

اگرچه تیم ملی ایران در این دیدار نتیجه را واگذار کرد اما در نهایت فاطمه مرخیس عنوان بهترین بازیکن زمین را از آن خود کرد.

تیم ملی هندبال دختران ایران با دو برد و یک باخت در مرحله مقدماتی برای اولین بار در تاریخ ورزش توپی بانوان ایران به جمع 16 تیم برتر جهان راه یافت.

آسمان بدوی، سعیده غضنفری، مائده اشاک، شقایق چراغی، هانیه کراگزلو، نسترن فراهانی، زهرا فتوتی، سبأ زنگنه، تینا کیهانی، هانیه شاه ویسی، فاطمه احمدی، آرزو بهمئی، فاطمه مرهیس، محمدی توحید، شهرازاد، نسترن فراهانی. تیم ملی هندبال دختران ایران در جام جهانی 2022 به میزبانی مقدونیه شمالی بازی خواهد کرد.

غلامعلی اکبرآبادی (مدیر فنی)، فاطمه محمد هانی (مربی)، مریم رضایان (مدیر) و اکرم حبیب لو (فیزیوتراپیست) به عنوان کادر فنی تیم هندبال نوجوانان دختر ایران در مسابقات قهرمانی جهان حضور دارند.

تیم ملی ایران در مسابقات قهرمانی آسیا به مدال طلا دست یافت و راهی مسابقات جهانی شد.

رقابت‌های هندبال قهرمانی نوجوانان جهان تا ۲۸ مردادماه با حضور ۳۲ تیم به میزبانی مقدونیه شمالی برگزار می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید