شکست پروژه بازگشت 3 بازی ملی به پرسپولیس

شکست پروژه بازگشت 3 بازی ملی به پرسپولیس

چند هفته پیش رسانه ها اخبار مختلفی در مورد فعالیت باشگاه برای جذب بازیکنان جدید منتشر کردند، سوالی که البته یحیی گل محمدی چندان مورد پسند یحیی گل محمدی قرار نگرفت و حتی در مصاحبه ای به صراحت گفت که در مورد لیست بازیکنان صحبت می کند. مازاد و جذب بازیکنان جدید. تصمیم خواهد گرفت. با این حال پرسپولیس مذاکرات خود را با چند بازیکن برای تمدید قرارداد آغاز کرده و از سوی دیگر قصد دارد بازیکنان سرشناسی را برای فصل آینده به خدمت بگیرد.

دیدار مهم با ترابی و سرلک
یحیی چند هفته پیش از مدیران باشگاه خواست شرایطی را برای تمدید قرارداد مهدی ترابی و میلاد سرلک فراهم کنند و حفظ این دو بازیکن در اولویت سرمربی پرسپولیس است. درویش طی چند روز آینده بار دیگر با میلاد سرلک و مهدی ترابی دیدار خواهد کرد و مذاکرات نهایی با این دو بازیکن برای تمدید قرارداد انجام خواهد شد. دیدار پیش رو مهمتر از دیدارهای قبلی خواهد بود و به نظر می رسد در نهایت پرسپولیس قرارداد این دو ملی پوش را تمدید کند. سیدجلال حسینی، سعید آقایی، عیسی آل کثیر، علی شجاعی، رضا اسدی، محمد شریفی، مهدی مهدیخانی و احسان پهلوان نیز در پایان فصل به عنوان بازیکن آزاد حضور خواهند داشت و باید دید گل محمدی برای بازیکنان آنها چه تصمیمی خواهد گرفت. . سیامک نعمتی همچنین اعلام کرد که این بازیکن در پایان فصل آزاد می شود و بدیهی است که پرسپولیسی ها در صورت تمایل گل محمدی باید با این بازیکن مذاکره کنند.

بازگشت لژیونرها؛ پروژه ناموفق
یک ماه پیش رسانه ها از بازگشت شجاع هلیل زاده، محمدحسین کنعانی زادگان، علیرضا بیرانوند، علی علیپور و احمد نورالهی به پرسپولیس خبر دادند. به نظر می رسد موضوع به یک پروژه شکست خورده تبدیل شده است. خلیل زاده و کنعانی زادگان فصل آینده در قطر خواهند ماند و با وجود برخی شایعات، نورالهی تصمیمی برای بازگشت به فوتبال ایران ندارد. این بازیکن فصل آینده نیز با شباب الاهلی قرارداد دارد. نورالهی از زندگی در امارات و بازی در لیگ این کشور خوشحال است و حتی به دوستانش گفته است که تصمیمی برای بازگشت به لیگ ایران ندارد.
علیرضا بیرانوند نیز شرایط سختی برای جدایی قطعی از آنتورپ دارد. او می خواهد دوباره پیراهن پرسپولیس را بپوشد اما مدیران این باشگاه برای گرفتن رضایت نامه بیرانوند کار راحتی ندارند. بیرانوند همچنان اولویت بازگشت خود به پرسپولیس را دارد اما پرسپولیس هنوز مذاکرات رسمی با این بازیکن را آغاز نکرده است. اگر مدیران این باشگاه برای جذب دروازه بان شماره یک تیم ملی مشکلی داشته باشند، با پیام لازم نیز مذاکره خواهند کرد.

ناراحتی علیپور
پرسپولیس برای فصل آینده به دنبال تقویت خط حمله خود است و یکی از بازیکنانی که شانس حضورش در این تیم بسیار زیاد است، پیمان بابای است. البته نام علی علیپور نیز به عنوان یکی از گزینه های پرسپولیس در رسانه ها مطرح شد اما جالب اینجاست که مسئولان و کادر فنی این تیم تاکنون هیچ مذاکره ای با مهاجم ایرانی ماریتیمو نداشته اند. علیپور می‌خواهد برگردد اما از عدم تماس پرسپولیسی‌ها به شدت ناراحت است. علیپور حتی به برخی از دوستانش گفته بود که حتی یک تماس هم از پرسپولیس دریافت نکرده اند. نکته جالب اینکه پرسپولیس نیاز مبرمی به جذب گلزن دارد و بازگشت علیپور می تواند خرید موفقی برای این تیم باشد.

محبی در لیست پرسپولیس
یکی از بازیکنان لیست پرسپولیس برای فصل آینده، محمد محبی بازیکن ایرانی سانتا کلارا است. محبی نتوانست در فوتبال پرتغال بدرخشد و حالا پرسپولیس برای جذب این بازیکن تلاش می کند. باید دید این بازیکن بوچر برای بازگشت به فوتبال ایران چه تصمیمی خواهد گرفت. پیش از این خبر چندانی از حضور محبی در لیست یحیی منتشر نشده بود.

آیا قرارداد پورعلی گنجی نهایی می شود؟
مرتضی پورعلی گنجی نیز یکی از گزینه های پرسپولیس برای تقویت خط دفاعی است. البته شنیده ها حاکی از آن است که نگرانی هایی برای مصدومیت پای پورعلی گنجی وجود دارد و این ملی پوش پس از مصدومیت به آمادگی 100 درصدی نرسیده است. این مشکل باعث نگرانی سرخپوشان شده و حضور این بازیکن در پرسپولیس را با چالش مواجه کرده است. سرخپوشان در صورت اطمینان از شرایط پورعلی گنجی به مذاکرات برای جذب او ادامه خواهند داد.

دیدگاهتان را بنویسید