شکست پیکان والیبال قهرمانی باشگاه های جهان مقابل نایب قهرمان اروپا


ساعت: 03:50
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۹/۱۸
کد خبر: 1916647

شاگردان پکان تهران در دومین دیدار خود در مرحله گروهی جام باشگاه های جهان مغلوب ترنتینو نایب قهرمان اروپا شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مرحله گروهی هفدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های جهان مردان از ساعت 24:30 عصر چهارشنبه 16 آذر به وقت تهران با حضور 6 تیم به میزبانی شهر باتیم برزیل آغاز شد.

تیم پکان تهران که به عنوان قهرمان قاره کهن آسیا وارد این رقابت ها شد و در بازی رفت مقابل ایتامبه میناس نایب قهرمان آمریکای جنوبی برزیل با نتیجه 3 بر یک شکست خورد، صبح امروز (جمعه) در بازی برگشت خود به مصاف ترنتینو می رود. 18 دسامبر) ایتالیا (نایب قهرمان اروپا) رفت.

پیکان ها که پنجمین آزمون بین المللی خود را تجربه می کنند در دومین دیدار مرحله گروهی با نتیجه 3 بر یک مغلوب رقیب قدرتمند خود شدند تا امیدهای آنها برای صعود به مرحله بعد از بین رفت.

شاگردان پیمان اکبری سرمربی پیکان در ست سوم این دیدار با نتیجه 27 بر 25 پیروز شدند اما ست های اول، دوم و چهارم را به ترتیب با نتایج 25 بر 20، 25 بر 21 و 25 بر 19 به ترنتینو ایتالیا واگذار کردند. آنها در جدول گروه دوم سوم شدند و به کار خود در این مسابقات پایان دادند.

داوری این مسابقه که در سالن براگا شهر بتیم برگزار شد، بر عهده ورا ماهان والتر از پرو و ​​کاکادر اندرسون از برزیل بودند.

در ست سوم این دیدار و با نتیجه حساس 25 بر 25 برق سالن براگا قطع شد و بازی حدود 40 دقیقه متوقف شد.

تیم های ترنتینو ایتالیا و ایتامبه میناس که صعودشان به مرحله نیمه نهایی با یک برد و سه امتیاز قطعی شد، در سومین روز از مرحله گروهی برای تعیین صدر جدول گروه دوم به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

ترنتینو ایتالیا با پنج مدال طلا و سه برنز پرافتخارترین باشگاه مسابقات والیبال مردان جهان است.

نمایندگان قاره آسیا در مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های جهان تنها دو بار روی سکو رفته اند که در سال 2010 تیم پیکان به مدال برنز دست یافت و در سال 2014 الریان قطر نایب قهرمان این دوره از مسابقات شد.

حمزه زرینی، محمد طاهر وادی، محمد فلاح، پوریا فیاضی، امین اسماعیل نژاد، آرمین تشری، محمدرضا حضرت پور، رضا رضایی، علی شفیعی، آمیرزا سرلک، محمدرضا مشهدی، رضا اصلانی، آرمین افشین فر، امیرحسین صابری از بازیکنان پیجان هستند. در این مسابقات

پیمان اکبری به عنوان سرمربی، غلامرضا مومنی مقدم، مرتضی احدی و علی فتاحی (مربی)، عرفان مداح (فیزیوتراپ)، امین شاکری (آنالیزور) و سعید علی اصغر به عنوان سرپرست کادر فنی اعضای تیم پیکان این نماینده را همراهی می کنند. آسیا در این مسابقات

دیدگاهتان را بنویسید