شک دارم؛ با جدایی از پرسپولیس بازنده می شوم

شک دارم؛  با جدایی از پرسپولیس بازنده می شوم

رضا اسدی از وضعیت فعلی خود و معامله با بوریرام تایلند می گوید.

از شرایط پرسپولیس شروع کنیم.

با اتفاقاتی که در پرسپولیس برایم افتاد فصل عجیبی بود اما از انتخاب این تیم راضی هستم و فکر می کنم شرایط خوب بود. امیدوارم فصل را با یک اتفاق خوب و قهرمانی به پایان برسانم. هنوز امیدها هست که قهرمان شویم و ناامید نشویم و تسلیم نشویم.

می توانید در مورد پیشنهاد بوریرام صحبت کنید؟

اصلا دوست نداشتم این موضوع رسانه ای شود. آنها یک ماه است که از طریق نماینده و نماینده ای که این پیشنهاد را داده با من مذاکره می کنند. من و مدیر برنامه ام در حال بررسی آن هستیم. این پیشنهاد خوبی است، اما تمام نشده است. من سه سال است که این پیشنهاد را قبول کرده ام و حالا فکر می کنم پیشنهاد خوبی برای یک بازیکن ایرانی است، اما در مورد بازی در لیگ تایلند چه شکی وجود دارد که این یک شک شخصی است. من مشاورانی دارم که در مورد تصمیمات من نظر می دهند. آنها بزرگان فوتبال هستند و نظر آنها برای من مهم است.

گفتی دوست نداشتی این خبر رسانه ای شود اما این اتفاق افتاد.

فکر می کنم آن زمان نباید این خبر رسانه ای می شد و به جای اینکه الان به پیشنهاد و آینده خود فکر کنیم باید به فکر پرسپولیس باشیم. پرسپولیس تیم محبوبی است و واکنش هایی که می شود روی روحیه هواداران تاثیر می گذارد. با این تیم قرارداد یک ساله بستم. من می توانم قرارداد جدیدی امضا کنم، اما اکنون زمان صحبت در مورد آن نیست و باید تمرکزمان را بر پایان خوب فصل بگذاریم. باید چیزهایی باشد که هواداران را در پایان فصل خوشحال کند.

در این مرحله از لیگ که خبر توافق با تیم تایلندی به گوش رسید، واکنش های خوبی نسبت به این موضوع وجود نداشت.

گفتم واقعاً نمی‌خواهم رسانه‌ای شوم و هرگز رسانه‌ای نبودم. از زمانی که به پرسپولیس آمده ام حداقل یک مصاحبه داشته ام. تصمیم با من نبود که رسانه ای شوم یا نه. پرسپولیس باشگاه بزرگی است و همه بازیکنان دوست دارند در این تیم یا استقلال باشند. من هم از این قاعده مستثنی نیستم و با افتخار پیراهن پرسپولیس را بر تن کردم. در ابتدای فصل پیشنهادهای مختلفی داشتم اما با علاقه و با تمام وجود این تیم را انتخاب کردم و فکر می کنم از جدایی از پرسپولیس بازنده می شوم و پرسپولیس متضرر نمی شود. پرسپولیس همیشه پرسپولیس بوده و بازیکنان بزرگی داشته و بازیکنان بزرگی در آینده خواهند آمد. واقعا برای هر بازیکنی افتخار است که در این تیم بازی کند و این تیم را بپوشد. من هم به پوشیدن پیراهن این تیم بزرگ افتخار می کردم.

به قهرمانی پرسپولیس امیدواری؟

لیگ هنوز تمام نشده است، ما تسلیم نمی شویم و امیدوارم فصل را با قهرمانی به پایان برسانیم و بعد بتوانیم در مورد مسائل مختلف صحبت کنیم.

پس آینده مشخص نیست؟

در آینده باید ببینیم چه می شود و چه اتفاقی خواهد افتاد. امیدوارم همه چیز برای موفقیت تیم درست شود و قهرمان شویم. پرسپولیس بزرگ است و همه بازیکنان می خواهند مقابل این هواداران بازی کنند و پوشیدن پیراهن این تیم همیشه باعث افتخار است. باز هم تاکید می کنم که هیچ چیز مشخص نیست و باید ببینیم چه می شود.

دیدگاهتان را بنویسید