شیخ سلمان: برزیل گزینه اصلی قهرمانی است

به گزارش ایسنا و به نقل از الوطن، جام جهانی 2022 به میزبانی قطر در حال برگزاری است که البته انتقادات و اعتراضات زیادی به میزبانی این کشور صورت گرفته است.

شیخ سلمان بن ابراهیم، ​​رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا نظر دیگری دارد. وی گفت: به نظر من قطر میزبان بسیار خوبی برای جام جهانی 2022 بوده و آسیا را سربلند کرده است. فعلا همه چیز خوبه جشن افتتاحیه بسیار خوب بود و جو و هوای قطر عالی است و استادیوم ها و زیرساخت ها بسیار خوب برنامه ریزی شده اند و همه چیز خوب پیش می رود.

وی در پاسخ به انتقاد کشورهای غربی گفت: من به آنها می گویم کاروان جلو می رود و شما بقیه جمله را تمام کنید.

شیخ سلمان در مورد اینکه کدام تیم شانس بیشتری برای قهرمانی در جام جهانی دارد؟ وی گفت: فکر می کنم برزیل جدی ترین شانس قهرمانی را دارد. بازیکنان خوب زیادی در برزیل حضور دارند و تیم عالی است.

وی درباره شانس قاره آسیا برای قهرمانی در جام جهانی گفت: بدون شک امیدوار هستم اما در این دوره نه. تیم های آسیایی باید تلاش کنند در این مدت بهترین بازی ها را به نمایش بگذارند و چهره خاص و واقعی فوتبال آسیا را به نمایش بگذارند.

رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا درباره احتمال افزایش سهمیه آسیا در جام جهانی گفت: در حال تلاش و رایزنی با فیفا و سایر فدراسیون ها هستم و پیشنهاد داده ایم که سهمیه آسیا برای جام جهانی آینده به 8 و نیم سهمیه برسد. برای رسیدن به این هدف باید سطح فوتبال باشگاهی و ملی را بالا ببریم تا فیفا را متقاعد کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید