صحبت های علیدوستی و امیرابراهیمی به آنها دیکته شد/ کمی عزت برای دیدن خیر کشورمان کافی است


ساعت: 16:55
تاریخ انتشار: 1401/03/08
کد خبر: 1842392

شاهمرادی زاده گفت: نباید گذشت و گفت که صحبت های ترانه علیدوستی و زهرا امیرابراهیمی چندان اهمیتی ندارد، زیرا این حرف ها به آنها دیکته می شود و باید بپذیریم که فراماسون ها هستند که تصمیم می گیرند کدام بازیگر یا فیلم را اراده کنند. دریافت جوایز بین المللی.»

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ ماشالا شاهمرادی زاده بازیگر سینما و تلویزیون در گفت و گو با صبح توس گفت: ابلیس یعنی پدر ناامیدی، پس هرکس از یأس و ناامیدی حرف می زند، این آدم شیطان است و فرقی نمی کند که این شخص در چه لباس و جایگاهی باشد. یک کلمه امید دیگر از نور و خداست، زیرا خداوند بنده خود را هرگز گرسنه نگذاشته و او را رها نخواهد کرد.

وی افزود: دستیار من در انگلیس زندگی می کند و وقتی می خواهد تلویزیون را روشن کند باید یکی از چراغ های خانه اش را خاموش کند زیرا زندگی در انگلیس آنقدر سخت است که مردم می توانند هزینه برق تلویزیون را بپردازند. و در عین حال یک چراغ اضافه حالا کافی است از اهواز با هواپیما به مشهد بیایید، کل کشور زیر پای شما پاک است.

شاهمرادی زاده تصریح کرد: کی گفته کشور از فقر مطلق رنج می برد! گویی فراموش کرده ایم در اوایل انقلاب 80 درصد مردم بی سواد بودند و 76 درصد جمعیت ما در روستاهایی زندگی می کردند که آب و برق و گاز و جاده و تلفن نداشتند. دستاوردهای ما در این 40 سال و ببینید که کشور ما چه پیشرفتی داشته است.

این بازیگر سینما و تلویزیون با تاکید بر اینکه برای دیدن خوبی های کشورمان اندکی افتخار کافی است، گفت: در خود آمریکا 60 درصد مردم از فقر رنج می برند. بگویید می خواهید مردم را جنگجو کنید! از طرفی همین چند روز پیش دانش آموزی در آمریکا به 16 همکلاسی خود شلیک کرد، در مدارس ما چه گذشت؟

وی خاطرنشان کرد: متأسفانه باید بپذیریم که سینمای ما تحت سیطره و اداره فراماسون ها است و امروز فراماسون ها در بسیاری از حوزه ها نفوذ کرده و آن را تحت کنترل خود در آورده اند، بنابراین نباید ساده انگاری کرد و گفت که سخنان ترانه علیدوستی و زهرا امیرابراهیمی. خیلی مهم نیستند زیرا به آنها دیکته می شود و ما باید بپذیریم که فراماسون ها و دستگاه تبلیغاتی غرب تصمیم می گیرند که کدام بازیگر یا فیلم جوایز بین المللی را دریافت کند.

شاهمرادی زاده گفت: همانطور که خداوند در قرآن وعده داده است ناامیدی و یأس حاکم نخواهد شد و خود خداوند نیز با چنین توطئه هایی روبرو بوده است. از طرفی خداوند در قرآن وعده داده است که در مقابل حق خود بایستید و برای شما مهم نیست دشمن چه تجهیزاتی دارد زیرا خداوند همیشه پشتیبان شماست و در نهایت قانون حاکم خواهد شد. .

این بازیگر سینما و تلویزیون در پایان تاکید کرد: حالا باید بگوییم حرف دو بازیگری که در خارج از کشور بر خلاف منافع مردم و کشورمان صحبت کردند برای ما اهمیتی ندارد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید