صحبت های فلیک به انریکه فاش شد؟

صحبت های فلیک به انریکه فاش شد؟

هانسی فلیک پس از تساوی 1-1 تیم ملی آلمان مقابل اسپانیا گفت: بازی بسیار هیجان انگیزی بود. افتخار بزرگی برای بازیکنانم که تا آخرین لحظه جنگیدند، اما تا کنون تنها قدم اول را برداشته ایم. مقابل کاستاریکا می خواهیم گام دوم را برداریم و به مرحله یک هشتم نهایی صعود کنیم. تساوی یک نتیجه عادلانه بود و شاید این به ما روحیه برای آینده بدهد.”

وی با بیان اینکه می داند از بازی با اسپانیا چه انتظاری باید داشته باشد، گفت: ذهنیت تیم در 90 دقیقه را دوست داشتم و می خواهیم بهترین شرایط را مقابل کاستاریکا داشته باشیم. اسپانیا بازیکنان جوان زیادی دارد و من مثل سبک بازی این تیم. ما می دانستیم که چگونه در مقابل اسپانیا دفاع کنیم و بازیکنان ما توانایی خود را نشان دادند.

سرمربی آلمانی درباره غیبت ستاره بایرن مونیخ در ترکیب اصلی مانشافت خاطرنشان کرد: با حضور لروی سانه می توانستیم بازی را ببریم. در مورد حضور این بازیکن تردید داشتیم و در نهایت به این نتیجه رسیدیم که استفاده از او در ترکیب اصلی کار عاقلانه ای نیست. هر سه مهاجم ما در این بازی عملکرد خوبی داشتند.

فلیک درباره در آغوش گرفتن لوئیس انریکه پس از بازی گفت: اولین باری که در قطر ملاقات کردیم، خیلی صحبت کردیم. او شخصیت بزرگی دارد و من فلسفه فوتبال اسپانیا را دوست دارم. شاید انریکه آنچه را که به او گفتم در آینده بگوید.”

دیدگاهتان را بنویسید