صحنه عجیب در پاتاوه/ شهروندان خواستار مسئولیت مسئولان شدند + فیلم


ساعت: 11:54
تاریخ انتشار: 1301/03/24
کد خبر: 1855921

توده های آلوده شهر و منطقه پاتاوه باعث آلودگی زیست محیطی این منطقه شدند و شهروندان خواستار پاسخگویی مسئولان مربوطه شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از صبح زاگرس ، قطعه پاتاوه در شهرستان دنا دارای فرصت ها و فرصت های بی نظیری در حوزه گردشگری، کشاورزی، دامپروری و آب است. به مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد و شمال کشور.

وجود آب روان، وسعت، جمعیت، در دسترس بودن روستاهای درآمدزا و پرجمعیت از ویژگی های مهم این بخش است.

علاوه بر ظرفیت های متفاوت رشد و توسعه در این بخش، همچنان مشکلات مختلفی در این بخش وجود دارد که مسئولان شهری و استانی باید به دنبال شناسایی و رفع آن باشند.

در چند سال اخیر مشکلات این شهرستان به قوت خود باقی مانده است تا مسئولان شهرستانی و استانی به این مسائل رسیدگی کنند.

در همین راستا فیلمی در این شهر منتشر شد که نشان از کم توجهی به جمع آوری زباله از توده های سطح شهر دارد و باعث آلودگی و همچنین بوی بد شهروندان شده است.

شهروندان این شهر در ادامه با بیان اینکه چند روزی است که این زباله ها به حال خود رها شده اند، خاطرنشان کردند: انتظار می رود مسئولان شهرستان هر چه زودتر درصدی از توده های شهر را پاکسازی کنند زیرا این توده ها گذرگاه سطحی و روان آب و آب جاری هستند. تجمع این امر منجر به تجمع آب و ورود به سطح خیابان می شود.

شهروندان در ادامه بیان کردند: روزانه مسافران زیادی از این شهر عبور می کنند و یا از مغازه ها خرید می کنند و وجود چنین آلودگی هایی در توده های شهری چهره خوبی از این شهر به نمایش نمی گذارد و باعث نارضایتی شهروندان و مسافران می شود.

گفتنی است در این خصوص شهردار شهر و بخشدار پاتاوه در گفت و گو با صبح زاگرس گفت: جاده ترانزیتی اصفهان یاسوج از مرکز شهر پاتاوه می گذرد و با وجود اینکه جاده در این نقطه از شهر موجود است اما خدمات رسانی توسط شهرداری ارائه می شود.

صابری جمع آوری پسماندها و ایجاد توده دفع سطحی را با مشکل مواجه دانست. و عبور آب های سطحی امکان پذیر نیست و جمع شدن آب های سطحی باعث ایجاد بوی نامطبوع و تهدید سلامت عمومی می شود.


فیلم ارسالی شهروندان این شهر به شرح زیر است:

دیدگاهتان را بنویسید