صدای رسا مردم ایران؛ زیر بار سختی ها و مشکلات خم نمی شویم


ساعت: 20:41
تاریخ انتشار: 07/07/1401
کد خبر: 1900153

سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: صدای مردم ایران از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون این است که زیر بار سختی ها و سختی ها سر خم نمی کنیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه کیشورمن در صفحه شخصی خود در اینستاگرام خود نوشت: این روزها عده ای با ادعای «حامی» مردم ایران شعار «زندگی» و «حقوق بشر» سر می دهند که سال هاست با سیاست انجام شده است. “فشار حداکثری” و تحریم های ویرانگر. فلج کننده ها می خواهند مردم ایران را به ناامیدی بکشانند و آنها را مجبور به تسلیم در برابر خواسته های ظالمانه خود کنند.

وی افزود: مدعیان امروز حمایت و اندوه مردم ایران، سال ها دشمنی و ایران ستیزی را به جایی رسانده اند که از داروی خاص «بیماران سرطانی» و «بچه های پروانه ای» این سرزمین برای مظلومیت خودداری کرده اند. “زندگی” بسته شد.

کنعانی خاطرنشان کرد: در آن سوی مرزها نیز افرادی هستند که به دلیل تحریم های وحشیانه و فشار حداکثری دشمن علیه مردم ایران، حتی یک بار هم صدای اعتراض به درد و رنج هموطنان ایرانی خود را بلند نکرده اند. سفارتخانه ها، آنها ادعا می کنند که می خواهند “صدای مردم ایران را به گوش جهانیان برسانند!”

سخنگوی وزارت امور خارجه تاکید کرد: صدای مردم ایران از نخستین روزهای پیروزی انقلاب اسلامی که سرآغاز فشار حداکثری دشمنان نیز بود، همچنان این است; «ما زیر بار ناملایمات و سختی ها سر تعظیم فرود نمی آوریم. ما ستون های ابدی تاریخ خواهیم ماند.»

دیدگاهتان را بنویسید