صدای قدم های آشنا دور نیمکت تیم ملی فوتبال / منصوریان; جدیدترین گزینه دستیار کیروش!


ساعت: 13:08
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۶/۲۱
کد خبر: 1896877

کارلوس کی روش به احتمال زیاد نام آشنای ایرانی را به عنوان دستیار نیمکت نشین تیم ملی خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ با انتخاب کارلوس کی روش به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال توسط اعضای هیئت مدیره فدراسیون فوتبال، صحبت هایی مبنی بر حضور جواد نکونام سرمربی تیم فوتبال فولاد در کنار کی روش به گوش رسید که باعث شد تا صحبت های زیادی به وجود بیاید. از واکنش ها و نظرات

با وجود اصرار فدراسیون و تکذیب یا موضع منفی مدیرعامل باشگاه فولاد، گویی گره کوری در ریسمان پیوند نکونام و تیم ملی ایجاد شده است که باز شدن آن چندان آسان نیست. از اظهارات امروز عضو هیئت مدیره فدراسیون فوتبال مشخص شد که کی روش حداقل 2 گزینه ایرانی دیگر را برای حضور روی نیمکت تیم ملی در نظر خواهد گرفت.

از کاندیداهای موجود، علیرضا منصوریان، مربی سابق تیم ملی فوتبال بزرگسالان و سرمربی سابق تیم فوتبال امید که یک بازی هم سرمربی تیم ملی بود و البته در مقطعی هم که دستیار کی روش در تیم ملی بود، بالاتر از بقیه قرار گرفت و انتخاب او برای سرمربیگری تیم ملی منتفی نیست.

منصوریان که فصل گذشته هدایت تیم لیگ برتری آبادان را برعهده داشت، در پایان فصل خوزستان را ترک کرد و منتظر پیشنهادات بهتری بود که حداقل برای او در تیم های باشگاهی اتفاق نیفتاد، اما حالا یکی از گزینه های پیر پرتغالی برای حضور است. روی نیمکت تیم ملی جام جهانی محسوب می شود.

با این حال هنوز چیزی مشخص نیست و باید منتظر بازگشت سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان در ایران باشیم تا علاوه بر 5 دستیار خارجی که در فدراسیون و آخرین ایرانی معرفی کرد، مشخص شود. گزینه ای که او در نظر دارد تا این روند به پایان برسد.


c5592f50 54a4 4e6e b9b6 6ab05d786a5b خبر خاکستری


بیشتر بخوانید؛

دیدگاهتان را بنویسید