صدا و سیمای مرکز یزد برای ارتقای «تصویر بومی محله» در تولیدات خود

ساعت: 10:16
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۲۲
کد خبر: 1799892

معاون دادستان کل و انقلاب مرکز استان با اشاره به برخی چالش های پیش روی استان بر تقویت نگاه بومی در تولیدات صدا و سیمای استان تاکید کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش یزدرسا ، حمیدرضا بابایی معاون دادستان کل و انقلاب استان یزد صبح امروز در نشست دادستان کل کشور و انقلاب استان یزد و نمایندگان مجلس با مدیرکل و معاون صدا و سیمای مرکز یزد از عملکرد صداوسیمای مرکز یزد تقدیر کرد. و مرکز تلویزیون در این زمینه گفت: عموم مردم آمادگی دارند در رویدادهای مهم کشور توسط یک ارگان ویژه شرکت کنند که صدا و سیما می تواند به طور بسیار موثر و سریع و هوشمندانه وارد این موضوع شود و وارد مشکل شود.

وی با اشاره به عملکرد خوب صدا و سیما در بحث تعطیلی پمپ بنزین ها گفت: این عملکرد خوب مانع از ایجاد بحران در کشور و سوء استفاده مخالفان نظام از این موضوع شد.

بابایی تصریح کرد: البته اگر صدا و سیما در حوادث تاثیر موثری نداشته باشد، عده ای با پوشاندن فضا اهداف خود را دنبال می کنند.

معاون دادستان و انقلاب مرکز استان افزود: هدایت و تبیین موضوعات مختلف در زمان مناسب در صدا و سیما برای مردم بسیار موثر و آموزنده است.

وی افزود: صدا و سیما باید بیان و انعکاس مشکلات مردم را در دستور کار قرار دهد و به مسائل بومی و محلی بیشتر بپردازد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید