صدور آنلاین معافیت تحصیلی برای دانشجویان داخلی و خارجی


ساعت: 16:04
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۷/۱۹
کد خبر: 1902708

رئیس سازمان وظیفه عمومی فراجا از ثبت نام معافیت تحصیلی دانش آموزان و خروج آنلاین دانش آموزان واجد شرایط در سراسر کشور خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سردار تقی مهری رئیس سازمان اجتماعات فرج با اشاره به شعار هفته فرج 1401 با بیان اینکه پلیس خادم مردم است، مردم پشتیبان پلیس هستند، گفت: پلیس همان نیروی انتظامی است. خادمان مردم در همه عرصه ها و قطعا همه مردم کشور عزیزمان از زحمات نیروی انتظامی حمایت و قدردانی می کنند. در این روزها که پلیس حافظ جان، مال و ناموس مردم است، شاهد حمایت قابل توجه مردم از پلیس در عمل هستیم.

وی با اشاره به تاکید فرمانده انتظامی کشور بر اهمیت هوشمند شدن خدمات پلیس به صورت آنلاین، افزود: مهمترین خدمت سازمان وظیفه عمومی برای هوشمندسازی و تسریع در رسیدگی به درخواست های مشمولان در هفته فرجه 1401، صدور اینترنتی است. معافیت تحصیلی دانش آموزان داخل و خارج از کشور. همچنین این کشور از دیگر خدمات این سازمان است که به صورت هوشمند ارائه می شود، ثبت آنلاین درخواست خروج از کشور به کلیه ذینفعان می باشد.

رئیس سازمان وظیفه عمومی فراجا خاطرنشان کرد: مشمولان می توانند جهت ثبت درخواست معافیت از تحصیل و صدور مجوز خروج از کشور به سامانه سخا به نشانی sakha.epolice.ir مراجعه و اقدامات بعدی را انجام دهند.





دیدگاهتان را بنویسید