صدور چک الکترونیکی در کشور؛ شنبه هفته آینده


ساعت: 12:03
تاریخ انتشار: 1301/08/18
کد خبر: 1909714

رئیس کل بانک مرکزی از راه اندازی چک الکترونیکی در کشور از شنبه هفته آینده خبر داد.

به گزارش خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ علی صالح آبادی رئیس کل بانک مرکزی در حاشیه جلسه امروز شورای دولت در جمع خبرنگاران از رونمایی از چک الکترونیکی در کشور در روز شنبه هفته آینده خبر داد و گفت: اتفاق بزرگی در پرداخت رخ خواهد داد. صنعت کشور “

وی همچنین با بیان اینکه در روزهای اخیر نوساناتی در بازار ارز وجود داشته و امیدواریم با سازوکارهای پیش بینی شده آرامش و ثبات در بازار ارز داشته باشیم، گفت: اقدامات متعددی را انجام می دهیم و بانک مرکزی در زمینه های مختلف حضور دارد. بازارها و به عنوان یک بازارساز در تمام بازارهای بازار ارز فعالیت می کند و برای حرکت بازار به سمت تعادل مداخله می کند.

رئیس کل بانک مرکزی با اشاره به اینکه صادرکنندگان عرضه خوبی دارند و به خوبی ادامه دارد و مشکلی برای تامین ارز نداریم، گفت: عرضه ارزهای مورد پسند بازار به اندازه کافی در حال انجام است و خواهد شد. تحویل داده شده.

به گفته وی، اقداماتی برای تسهیل دسترسی مردم به بازار از جمله به دلیل محدودیت صرافی ها، به دلیل محدودیت در صرافی ها، صف های متقاضیان خرید ارز تشکیل شده است، سامانه آنلاین دسترسی به صرافی‌ها راه‌اندازی شده و تعدادی صرافی تعیین شده است تا مردم بتوانند از این طریق درخواست خود را مطرح کنند، همچنین تصور می‌شد حدود 40 شعبه بانک ارز مورد نیاز را به عنوان صرافی تامین می‌کنند و با توجه به فراوانی ارز، برای تسهیل دسترسی مردم به خرید ارز.

دیدگاهتان را بنویسید