صدور 14 هزار سند مالکیت اراضی کشاورزی در استان زنجان در دهه فجر امسال


ساعت: 22:09
تاریخ انتشار: 1400/11/09
کد خبر: 1804310

مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان زنجان گفت: 14 هزار سند مالکیت اراضی کشاورزی در استان زنجان به نیت 14 معصوم (ع) تا 22 بهمن سال جاری صادر می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از موج بیانی; نادر ناصریه آذری ظهر امروز در حاشیه اولین جلسه دفتر اسناد و مدارک اراضی کشاورزی استان زنجان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تاکنون حدود 947 سند مالکیت برای اراضی کشاورزی استان زنجان صادر شده است.

وی خاطرنشان کرد: بر اساس دستور رئیس سازمان و توافق صورت گرفته در جلسه امروز و مصوب سازمان توسعه و کشاورزی، 14 هزار سند مالکیت زمین کشاورزی برای 14 معصوم (ع) تا 22 بهمن در سطح خیابان در نظر گرفته شده است. استان زنجان به صادر می شود.

نصیریه آذری در خصوص شرایط اخذ سند رسمی برای زمین کشاورزی گفت: بخشی از زمین زراعی است که در این صورت در صورت تعیین حدود و تکمیل شرایط ثبتی، سند مالکیت در کمتر از مدتی صادر می شود. یک هفته. “

مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان زنجان با بیان اینکه انواع دیگر زمین ها در حال اجاره است، گفت: در این صورت باید پرونده برای تعیین ترکیب به شورا ارجاع شود که تشریفات خاصی دارد.

نصیریه آذری خاطرنشان کرد: و در این صورت پس از انجام تشریفات مربوطه و انتشار آگهی ظرف مدت ۲ تا ۳ ماه سند مالکیت صادر می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید