صنعت نفت سنگ بسیار سخت شده است / اتفاقی نیفتاده است. ریکانی کاپیتان ماست

ساعت: 13:44
تاریخ انتشار: 1400/10/30
کد خبر: 1802102

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت گفت: طالب ریکانی همچنان کاپیتان تیم ماست و به داشتن بزرگسالان بسیار خوبی افتخار می کنیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از سایت رسمی باشگاه صنعت نفت ; علیرضا منصوریان سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت درباره از سرگیری تمرینات این تیم گفت: دیروز یک جلسه 3-4 ساعته با بچه ها داشتیم. تشکر ویژه از دولت، نمازگزاران و کارمندان برای پالایش و اشاعه کشور. از دو دوست دیگرم هم که آمدند و شرایط آبادان را در این شرایط سخت درک کردند تشکر می کنم و دستشان را می بوسم. در چند روز اخیر جلسات خوبی با اجتماع و عبادت داشتیم. من می خواهم این اتفاق برای من در نفت تهران بیفتد.

وی ادامه داد: این افراد کت های خود را درآوردند و برای تیم آبادان به وسط زمین آمدند. از قضا او علاقه زیادی به فوتبال در این شهر دارد و آنها عاشق این تیم ریشه دار هستند. خدا را صد هزار بار شکر می کنم که در بحث بچه ها اتفاقات خوبی افتاد. من زمان زیادی را در فضای مجازی نمی گذرانم، اما مهم این است که از هر طرف شنیدم که بار تعطیلی تمرین بر دوش کاپیتان و بزرگان تیمم بوده است.

سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان گفت: قانون تیم من این است که همه اخبار و اتفاقات را به بزرگان تیم بگویم و جوانان اجازه صحبت ندارند اما از بزرگان کل تیم تشکر می کنم. تیمی که امشب همه را جمع کرد.«جوانان تیم کاملاً از بزرگترها عقب بودند و ما یک خانواده هستیم، مردم آبادان هم شامل این خانواده می شوند.

منصوریان افزود: یکی از شعارهای تیم ما یک مرد برای همه و همه برای آبادان است. همه هواداران آبادانی می خواهند بایستند و اجازه ندهند کسی بیاید و فضای نفاق و جدایی را برای صنعت نفت ایجاد کند. ما تیم محکمی داریم، تکرار می کنم، پالایش و توزیع بودجه تیم ما را می دهد، خدا را شکر که در شهر هستیم، هواداران قدیمی به تمرین می آیند. تشویق هواداران صنعت نفت مشوق خود ماست.

وی گفت: این اتفاق در دو مرحله یک بار قبل از بازی با آلومینیوم و بار دیگر شب گذشته قبل از بازی با ذوب آهن رخ داد. ما خادم همه عزیزان هستیم، بعضی از آنها خانه پدری من هستند و شرمنده ام که با عشق و علاقه برای تمرین نفت به آبادان می آیند. از هواداران آبادانی می خواهم که محکم پشت تیم بایستند و به هیچ وجه به حرف های حاشیه ای گوش ندهند. صنعت نفت با تمام وجود برای آبادان می جنگد.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان درباره ماجرای طالب ریکانی که شایعات جدایی اش از طلایی ها را تشدید کرد، توضیح داد: طالب همچنان کاپیتان تیم ماست (این بازیکن شب گذشته در تمرین تیم نفت شرکت کرد. ). ما به داشتن بزرگسالان بزرگ افتخار می کنیم و از مدیریت و هیئت مدیره تشکر می کنیم که شبانه روز می جنگند تا تیم بتواند پیروز شود. در پایان از همه کسانی که روی بودجه کار کردند تشکر می کنم.

منصوریان گفت: پیامی هم از شرکت پالایش و پخش برای مردم آبادان دارم. قول دادند که از سال آینده با روند حاکمیت و عبادت، از سال آینده اتفاقی بیفتد که صنعت نفت را از این وضعیت خارج کند. امیدوارم این اتفاق برای نفت مسجد سلیمان هم بیفتد و تیم های خوزستان به خصوص نفتی ها در آرامش کامل به بازی ادامه دهند.

منصوریان در پایان درباره دیدار تیمش مقابل ذوب آهن گفت: ذوب آهن تیم بسیار خوبی است، در اولین بازی فصل می توانستیم با یک امتیاز اما با هوش بالا در سال 90 زمین را مقابل این تیم ترک کنیم. دقیقه بازیکن همان امتیاز را از دست داد. “ما دادیم. هوا بد بود، من در آن زمان دلتا کرونا داشتم و به دلیل بیماری در شرایط بدی این بازی را تماشا کردم، اما تیم فعلی نفت تیم ابتدای فصل نیست. این تیمی است که بسیار سخت شده است، سنگ هنوز می تواند هر دشمنی را در آبادان و بیرون از خانه خفه کند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید