صنعت هوانوردی ایران با تلاش متخصصان توانمند ایرانی میسر شد


ساعت: 13:09
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۹/۱۶
کد خبر: 1916377

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری در پیامی روز جهانی هوانوردی کشوری را تبریک گفت

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش وزارت راه و شهرسازی؛ محمد محمدی بخش رئیس سازمان هواپیمایی کشوری در بیانیه ای روز جهانی هوانوردی کشوری را تبریک گفت.

در متن این پیام آمده است:

در روز جهانی هوانوردی کشوری با نگاهی سپاسگزار به شما فعالان صنعت هوانوردی ایران تبریک می گویم چرا که در سال های پر از فشار و تهدید و تحریم توانستید کارها را به نحو مطلوب و البته با حمایت انجام دهید. ان شاءالله همیشه چراغ این صنعت را روشن نگه دارید و اقتدار و اقتدار ایران اسلامی را حفظ کنید و نمونه مهم آن سیر توسعه در صنعت هوانوردی ایران است که توسط بزرگان میسر شد. تلاش شما کارشناسان توانمند ایرانی

ما خوب می دانیم؛ کار در صنعت هوانوردی ایران یکی از سخت ترین مشاغل نسبت به سایر صنایع است. و این تفاوت ناشی از تبعیض و مانع تراشی غرب علیه ایران با اغراض سیاسی است. اما با تکیه بر توان ملی و استفاده صحیح از فرصت های رشد و توسعه در کنار رعایت استانداردهای لازم، اقتدار خود را در این مسیر دشوار بالا برده، موانع پیش روی خود را پشت سر گذاشته و در این مسیر دشوار، بر مشکلات فائق آمده اید. و مایه اقتدار شوید و استحکام پایه های این صنعت را تضمین کردید.

بدون شک صنعت هوانوردی یکی از موتورهای محرکه اقتصاد هر کشوری است. در این روز متعهد می شویم که «نوآوری و توسعه پایدار در هوانوردی ایجاد کنیم»، نگاهی نو و مدبرانه به همسویی و هم افزایی مناسب همه بخش های صنعت هوانوردی بر اساس شعار ایکائو که «وحدت و یکپارچگی در هوانوردی» است. و همچنین “گسترش و پویایی فرهنگ” “امنیت هوانوردی” تاکید می کند که از توان ارائه دهندگان خدمات هوانوردی از جمله شرکت های دانش بنیان استفاده می کنیم تا با تجربه، دقت و کوشش شاهد پویایی های متفاوت باشیم.

به امید روزی که کشور عزیزمان به برکت جانفشانی همه عزیزان پرتلاش در عرصه صنعت هوانوردی به پیشرفتی مضاعف دست یابد و در عرصه علم و اقتصاد و صنعت در رتبه اول قرار گیرد نه فقط در منطقه بلکه در کشورهای عضو ایکائو.

همچنین جا دارد در این پیام روز دانش آموز و به موازات آن را به تمامی دانشجویانی که سرمایه های آینده کشور هستند و با دستان توانمند خود مدیریت و رهبری این صنعت را در آینده هدایت خواهند کرد تبریک و تهنیت عرض می نمایم. روز جهانی هوانوردی غیرنظامی اینجانب به متخصصان و کارشناسان و مدیران صنعت بزرگ هوانوردی کشور به ویژه همکارانم در سازمان هواپیمایی کشوری احترام می‌گذارم و نظام مقدس سربلندی جمهوری اسلامی و صنعت حمل‌ونقل هوایی را از خداوند متعال خواستارم. کشور، روزهای روشن و سربلند.

من دست شما را می فشارم و از همدردی و تلاش شما قدردانی می کنم.»

دیدگاهتان را بنویسید