صهیونیست ها از از سرگیری مذاکرات برای لغو تحریم ها علیه ایران بیم دارند


ساعت: 00:21
تاریخ انتشار: 1401/04/05
کد خبر: 1878566

شبکه 12 تلویزیون رژیم صهیونیستی از نگرانی مقامات این رژیم از احتمال از سرگیری مذاکرات برای لغو تحریم ها علیه ایران خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش الجزیره، شبکه 12 تلویزیون رژیم صهیونیستی در گزارشی از نگرانی صهیونیست ها از احتمال از سرگیری مذاکرات برای لغو تحریم ها علیه ایران خبر داد.

بر اساس این گزارش، شبکه 12 تلویزیون رژیم صهیونیستی به نقل از یک منبع امنیتی صهیونیستی اعلام کرد که احیای توافق هسته ای در صورت تحقق برای اسرائیل بسیار بد خواهد بود.

این کانال به نقل از یک منبع امنیتی گفت: «این توافق به ایران اجازه می‌دهد تا توانایی‌های نظامی خود را با رونق اقتصادی توسعه دهد».

در همین حال، جوزف بورل، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا، روز شنبه پس از دیدار با حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه ایران در پیامی توئیتری، بدون اشاره به انفعال اروپا در قبال تعهداتش به ویژه پس از خروج یکجانبه آمریکا، وارد تهران شد. هدف اصلی وی از این سفر «شتابی تازه به مذاکرات و بازگرداندن توافق هسته ای برجام به مسیر اصلی خود» بود.

نماینده عالی اتحادیه اروپا در امور خارجی ادامه داد: در دیدار با حسین امیرعبدالهیان وزیر امور خارجه ایران درباره از سرگیری مذاکرات ایران و آمریکا در روزهای آینده، توافق کردیم که تیمم را در حل مسائل باقی مانده تسهیل کنیم. روابط دوجانبه ما پتانسیل بالایی دارد، اما بدون نتیجه موثر نمی توانیم روابط خود را به طور کامل گسترش دهیم.

حسین امیرعبدالهیان وزیر امور خارجه کشورمان در نشست خبری با جوزف بورل، کمیسر عالی امور خارجه اتحادیه اروپا، گفت: مذاکرات عمیق و مفصلی درباره خواسته های جمهوری اسلامی ایران داشته ایم. ایران.”

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید