صهیونیست ها نگران رشد مبارزات مسلحانه فلسطینیان در کرانه باختری هستند


ساعت: 03:47
تاریخ انتشار: 09/08/1401
کد خبر: 1914361

نبأ نیوز شامگاه دوشنبه گزارش داد که عملیات مسلحانه نیروهای مقاومت فلسطین در سال جاری (2022) در کرانه باختری به میزان قابل توجهی افزایش یافته است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ شبکه 12 رژیم صهیونیستی از ادامه تنش ها در کرانه باختری و کشته شدن 31 صهیونیست از جمله 8 نظامی و افسر در عملیات فلسطینیان در سال جاری خبر داد.

بر اساس این گزارش، در سال جاری 281 حمله توسط فلسطینی ها انجام شده در حالی که تعداد حملات فلسطینیان در سال 2021، 91 مورد بوده است.

این رسانه صهیونیستی همچنین از بازداشت 2500 فلسطینی توسط نظامیان رژیم از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد.

شبکه 12 رژیم صهیونیستی به نقل از نیروهای اشغالگر صهیونیستی، جنبش حماس و جهاد اسلامی را عامل اصلی تشدید تنش ها و انجام عملیات در کرانه باختری و حمایت از اقدامات علیه صهیونیست ها اعلام کرد.

در واکنش به جنایات رژیم صهیونیستی در مناطق مختلف کرانه باختری، عملیات ضد صهیونیستی در ماه های اخیر به شدت افزایش یافته است. به گونه ای که رهبران سیاسی و نهادهای نظامی و امنیتی این رژیم ناتوانی خود را در مقابله با این عملیات ها تشخیص داده و نسبت به گسترش آن هشدار می دهند.

پیش از این صهیونیست ها تنها در جنوب سرزمین های اشغالی و در منطقه غزه با فلسطینی ها می جنگیدند، اما اکنون کرانه باختری در شرق فلسطین به دلیل مسلح بودن جوانان آن به مخفیگاه صهیونیست های ترسو تبدیل شده است. و آنها را از خواب راحت محروم کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید