صیانت از حق معلم در خیابان نیست / رتبه بندی معلمان در حال پیگیری است


ساعت: 15:59
تاریخ انتشار: 1401/02/16
کد خبر: 1836726

رئیس آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت;

عزت خواه گفت: رتبه بندی در راستای ارتقای معلم، ارتقای کیفیت آموزش در حال پیگیری است و دولت و مجلس نیز بر این مطالبه واقف هستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح صبح زاگرس ; سخنگوی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد در سخنانی در آستانه خطبه های نماز جمعه یاسوج به مناسبت هفته معلم گفت: با سلام خدمت معلمان روستایی که زباله ها را جمع آوری و به کارخانه های بازیافت زباله به ویلچر کودکان معلول می فرستند.

عزت خواه با بیان اینکه در اسلام گفته شده است که هیچ انسانی را نسبت به انسان دیگر کوچک شمرد، بلکه کوچک بودن و خاضع بودن در برابر معلم یک امتیاز است، گفت: و از نوح برای تربیت نزد پیامبر اکرم آمدند و آموزش، و نتیجه گیری خوب است.

وی افزود: امروز معلمان تلاش می کنند نقش حیاتی برای مردم داشته باشند و سکولار و انسان شوند.

این مقام مسئول در ادامه با بیان اینکه دانشمند شدن هدف تعلیم و تربیت نیست، بلکه انسان شدن هدف تعلیم و تربیت است، ادامه داد: کلید آرمان خواهی، عدالت خواهی، ترویج دوستی و صلح وظیفه معلم است. .

وی افزود: امام به شاه پهلوی گفتند: به ما تعلیم دهید تا بتوانیم کشور را اداره کنیم. اگر نتوانیم آن را پس بگیریم، از این جهت نفت، گاز و سرمایه نخواسته، بلکه درخواست آموزش کرده است، چون خوب می داند، آموزش و پرورش یکی از مهم ترین ارکان و زیرساخت های آموزش در جامعه است.

عزت خواه گفت: امروز وظیفه و رسالت معلم جهاد است که به گونه ای تبیین کند که ویروس خودخواهی، خودخواهی و انحراف از ارزش ها مشاهده نشود.

وی با بیان اینکه این رتبه بندی برای ارتقای معلم، ارتقای کیفیت آموزش دنبال می شود و دولت و مجلس نیز از این درخواست آگاه هستند، گفت: اگر معلم در کلاس درس عزت و آزادی بدهد، نمی تواند از حق خود در جایی صرف نظر کند. باید از حقم دفاع کنم؟ ما معتقدیم حمایت از حقوق معلمان در خیابان نیست زیرا در شأن آنها نیست.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید