ضربه اصلی ملت ایران در سالهای آینده به آمریکای مستکبر وارد خواهد شد

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش صاحب نیوز؛ تنها چند روز پس از ترور ناجوانمردانه سردار سرلشکر حاج قاسم سلیمانی که قلب امت اسلامی را به درد آورد و همه به اتفاق آرا خواستار انتقام سخت از عاملان این جنایت شدند، رزمندگان دلیر نیروی هوافضای سپاه در ساعت 1:20 بامداد چهارشنبه آذرماه 9، 2009. طی عملیات موفقیت آمیز “شهید سلیمانی” با رمز مقدس جاجره (ص)، 13 فروند موشک بالستیک “فاتح-313” و “قیام” به سمت پایگاه نظامی عین الاسد آمریکا و افسران آمریکایی مستقر در این شهر شلیک شد. این پایگاه نظامی ناراحت شدند و به خواب رفتند.

پس از اشغال عراق، ایالات متحده بزرگترین پایگاه نظامی خود را در خاک عراق در 170 کیلومتری غرب بغداد در عین الاسد ایجاد کرد و چندین هلیکوپتر، پهپاد، ترابری، هواپیماهای جنگنده و دو ارتش مستقر کرد. این پایگاه نظامی دورافتاده ترین پایگاه آمریکایی در عراق است. این یکی از مرزهای ایران محسوب می شود و بنا بر گزارش ها بین 2000 تا 2500 نیرو در آن حضور دارند.

2cc19881 76ab 4afc abbd fbb136d6250e خبر خاکستری

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه ای ضمن تبریک این پیروزی بزرگ به امت اسلامی، بلافاصله موشک نیمه شب عین الاسد را در پاسخ به ترور ناجوانمردانه سردار حاج قاسم سلیمانی و یارانش خواند و به شیطان بزرگ هشدار داد: آمریکا رژیم؛ هر شیطنت و دیگر پرخاشگری یا تحرک با پاسخ دردناک تر و تکان دهنده تری مواجه خواهد شد.

تصاویر ماهواره ای نشان می دهد که پرتاب موشک های بالستیک به پایگاه عین الاسد ضربه مهلکی به آمریکا وارد کرده است، اما دولت آمریکا ابعاد این حمله مرگبار را تحریم می کند. قربانیان پایگاه عین الاسد نباید افشا شود و درباره قدرت و دقت موشک های مخرب ایران صحبت نشود، در حالی که بسیاری از کارشناسان، تحلیلگران و رسانه های بین المللی از جمله رسانه های آمریکایی به قدرت بالای موشکی، تخریب، چپ ایران اذعان دارند. توسط عین الاسد به طور گسترده توصیف شده و تلفات وی قابل توجه توصیف شده است.

شبکه خبری آمریکایی سی ان ان اولین رسانه ای بود که پس از حمله موشکی ایران و مصاحبه با نیروهای آمریکایی در این پایگاه اجازه ورود به پایگاه عین الاسد و پخش عکس های این پایگاه را پیدا کرد. عکس های ویرانه های عین الاسد منتشر شده توسط این شبکه خبری آمریکایی بهترین سند برای دقت بالای موشک های ایرانی و اصابت دقیق به هدف بود. یک سرهنگ آمریکایی مستقر در پایگاه عین الاسد در عراق در مصاحبه با CNN، شب حمله موشکی سپاه پاسداران به این پایگاه را «شبی بسیار سخت و به شدت هولناک» توصیف کرد.

5a3716cf e78e 4281 8282 401be471dbe0 خبر خاکستری

* سیلی اصلی ملت ایران در سال های آینده به آمریکای مستکبر خواهد خورد

حسینعلی حاجی دلیگانی در گفتگو با خبرنگار صاحب نیوز؛ وی با بیان اینکه شلیک موشک های سپاه به پایگاه آمریکایی عین الاسد تنها یک سیلی کوچک بود، گفت: در سال های آینده این اتفاق خواهد افتاد.

عضوهیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی افزود: پس از موشک باران، پایگاه آمریکایی عین الاسد همچنان سیلی خورد، از جمله فرار آمریکا از عراق و افغانستان که نمونه هایی از تخریب است. آمریکایی ها ترسیدند و به همین دلیل فرار کردند.

* شهرهای موشکی نمونه کوچکی از توان بالای نیروهای مسلح کشورمان است

وی با اشاره به توان نظامی نیروهای مسلح گفت: آنچه می دانیم آمادگی کامل نیروهای مسلح به ویژه در زمینه موشکی است. این یکی از اصول جدایی ناپذیر نظامی و دفاعی نیروهای مسلح ماست.

*آمریکا نه تنها نتوانست به اهداف خود دست یابد، بلکه امنیت پایگاه های خود را نیز از دست داد

حاجی دلیگانی ادامه داد: آمریکایی ها می خواستند کل منطقه غرب آسیا را متحول کنند و همه کشورهای منطقه را تابع سیاست های استکباری خود کنند که در نهایت همانطور که همه دیدند نه تنها به اهداف خود نرسیدند و ناکام ماندند، بلکه امنیت را نیز در پی داشت. در پایگاه‌ها: «آنها گم شدند و حالا نمی‌توانند در منطقه بمانند.

مطمئناً آمریکا امروز نسبت به سال‌های پیش ضعیف‌تر است

وی گفت: “آمریکایی ها هر روز که از مقاومت در منطقه می گذرد ضعیف تر می شوند.” مطمئناً آمریکایی‌ها امروز ضعیف‌تر از 10 یا 5 سال پیش هستند.

نماینده مردم شاهین شهر، میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: برای انتقام اصلی خون حاج قاسم سلیمانی باید همین روند ادامه یابد تا شاهد فروپاشی آمریکای استکباری باشیم.

62229c4e 717d 4201 adf5 08af10c50a02 خبر خاکستری

*حاج قاسم سلیمانی با هیچ اقدامی تلافی نمی کند

حجت الاسلام حسین میرزایی در گفت و گو با خبرنگار صاحب نیوز; وی با بیان اینکه انتقام هنوز انجام نشده است، گفت: حاج قاسم سلیمانی با هیچ اقدامی انتقام نمی گیرد زیرا انسان ها بر خلاف سایر موجودات لزوماً برابر نیستند. گاهی یک انسان هزاران اما میلیون ها انسان هزینه دارد. بنابراین هرگونه رویارویی با آمریکایی ها در مورد این جنایت هنوز انتقام خون حاج قاسم را نگرفته است، اما معمولاً با اخراج آمریکایی ها و خروج از منطقه، تنها گوشه ای از انتقام خون حاج قاسم گرفته می شود.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی به توان نظامی کشور اشاره کرد و افزود: رزمایش ها تنها گوشه ای از توان نظامی کشور را نشان می دهد. بیشتر آنها پنهان هستند. توانایی‌های نظامی ما بسیار بالاتر از آن چیزی است که نشان داده شده است. «این توضیح مختصر برای این است که بفهمیم دشمن چقدر در کنارش است.

آمریکا در تخیل خشن خود می تواند از شکست حاج قاسم سلیمانی جلوگیری کند، اما روند دو سال اخیر نشان می دهد که آمریکا با این جنایت نه تنها شکست خورده، بلکه به فروپاشی آن نیز سرعت بخشیده است. انقلاب اسلامی در سوگ جدایی سردار دلاور خود که به دنبال انتقام خون حاج قاسم سلیمانی است، همچنان عزادار است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید