ضربه بزرگ و شگفت انگیز یک ستاره به استقلال

ضربه بزرگ و شگفت انگیز یک ستاره به استقلال

باشگاه استقلال در فصل نقل و انتقالات از بازیکن ازبکستانی خواست تا قراردادش را با استقلال فسخ کند و به تیم جدیدی برود اما امانوف اعلام کرد که پیشنهادی از تیمی ندارد و بر اساس قراردادش می خواهد در استقلال بماند. به همین دلیل استقلال فرصت خوبی را برای به خدمت گرفتن بازیکن جدید به جای این بازیکن از دست داد.

اکنون که پنجره نقل و انتقالات بسته شده، امانوف چند روزی است که در تمرینات تیم حاضر نشده و شاید به دلیل عدم دریافت به موقع مطالبات خود از استقلال، از فیفا شکایت کرده است. از آنجایی که باشگاه استقلال مطالبات آمانوف را به موقع پرداخت نکرده و این بازیکن به باشگاه هشدار داده است، این بازیکن می تواند برای دریافت مطالبات خود به فیفا شکایت کند.

ضربه بزرگ و باورنکردنی که آمانوف به استقلال زد از لیست استقلال خارج نمی شود. در صورت ترک اردوی آبی پوشان در نقل و انتقالات، لیست استقلال خالی خواهد بود و باشگاه با این بازیکن به توافق مالی می رسد. او پیش از این در شرایطی اردوی تیم را ترک کرد که توافقی با باشگاه صورت نگرفت.

رفتن آمانوف در صورت حضور در تیم جدید ضرر مالی برای باشگاه استقلال ندارد. اما اگر تا پایان فصل بدون تیم بماند، می تواند از باشگاه به دلیل عدم پرداخت به موقع بدهی هایش به فیفا شکایت کند. در این صورت فیفا در مورد آینده آن بازیکن تصمیم گیری خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید