ضرغامی: اینترنت در حال حاضر به دلیل شرایط امنیتی محدود است. این تصمیم برای امنیت مردم است/ اگر از شرایط امنیتی موقت عبور کنیم اینترنت خیلی سریعتر در دسترس مردم قرار می گیرد/ اینترنت برای نجات انقلاب اسلامی آمده است

ضرغامی: اینترنت در حال حاضر به دلیل شرایط امنیتی محدود است.  این تصمیم برای امنیت مردم است/ اگر از شرایط امنیتی موقت عبور کنیم اینترنت خیلی سریعتر در دسترس مردم قرار می گیرد/ اینترنت برای نجات انقلاب اسلامی آمده است

روز جدید عزت الله ضرغامی وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: با توجه به الزامات امنیتی، ظرفیت اینترنت محدود است و کشور به سرعت از این مرحله عبور می کند و مردم می توانند از اینترنت پرسرعت، باکیفیت و قدرتمند استفاده کنند.

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: با توجه به الزامات امنیتی، ظرفیت اینترنت محدود است و کشور به سرعت از این مرحله عبور می کند و مردم می توانند از اینترنت پرسرعت با کیفیت و قابلیت های بالا استفاده کنند.

عزت الله ضرغامی وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در حاشیه همایش «توسعه گردشگری خلاق و دانش بنیان در ایران باستان» که در باغ هنر کوشک مجموعه سرزمین عباس آباد برگزار شد، گفت: بخشی از ظرفیت کشور است. مرتبط با جوانی شاید هنوز فرصتی برای نفوذ نداشته اند. یکی از اولویت های رهبری وزارت میراث، به روز رسانی این توانمندی ها است و با تهیه امکانات و مشوق های لازم، توانمندسازی جوانان در حوزه فناوری از پتانسیل به عمل تبدیل می شود.

به گزارش فارس، وی با اشاره به اینکه در همایش امروز برخی از شرکت های نوپا خدمات ویژه خود را هر کدام از منظری ارائه کردند، گفت: این خدمات می تواند در همه حوزه های گردشگری ارائه شود و تاثیر خوبی بر مردم و گردشگری بگذارد. علاقه مندان اعلام می کند.

ضرغامی با بیان اینکه در حوزه دیجیتال و استفاده از قابلیت های سایبری پیشرفت بسیار خوبی داشته اند، به امضای تفاهم نامه مشترک بین وزارت کشور و معاونت پست وزارت ارتباطات اشاره کرد و گفت: بخش مهمی از آرشیو تاریخی در اختیار معاون وزیر پست است. در جریان این فعالیت ها سابقه تاریخی و فرصتی وجود داشت تا زمینه استفاده از امکانات جدید فناوری ها برای معرفی آنها فراهم شود.

معرفی جاذبه های ایران در بازی های جام جهانی

وی همچنین درباره معرفی ایران و معرفی جاذبه های ایران در حاشیه بازی های جام جهانی گفت: این معرفی در حوزه های مختلف مورد توجه قرار گرفت و با فضایی که در اختیار ما قرار گرفت با طراحی زیبایی که انجام شد باید در مرحله عملیاتی انجام شود و در کنار این ظرفیت های گردشگری کشور در کنار مزیت های گردشگری میراث فرهنگی و تاریخ کشور استفاده شود.

وزیر میراث فرهنگی گفت: با توجه به اغتشاشات و برخی تخریب ها در نقاط مختلف کشور، با توجه به الزامات امنیتی، ظرفیت اینترنت محدود است و این یک تصمیم امنیتی برای امنیت مردم است. زیرا این پلتفرم ها توسط برخی گروه های مزاحم مورد سوء استفاده قرار گرفته اند.

به گفته وی، کشور به سرعت از این مرحله عبور می کند و به شرایط عادی باز می گردیم تا مردم بتوانند به حق خود از اینترنت پرسرعت با کیفیت و امکانات بالا استفاده کنند.

وی افزود: اینترنت آمد تا انقلاب اسلامی را نجات دهد و برخلاف کسانی که فضای مجازی را تهدید می دانند، معتقدم بزرگترین فرصت فضای مجازی است و اگر این فضا نبود، بسیاری از شعارهای انقلاب اسلامی از این قبیل است. چون آزادی، آزادی بیان، آزادی اندیشه و آرمان های معرفی شده از سوی انقلاب از بین خواهد رفت.» و رهبر انقلاب نیز بارها تاکید کرده اند که رسانه های رسمی نتوانسته اند این آرمان ها را تحقق بخشند، لذا در تضاد رأی می دهند و ما باید سپاسگزار باشیم و آن را حفظ کنیم.

وزیر میراث فرهنگی تاکید کرد: اگر از شرایط امنیتی موقت عبور کنیم، مردم اینترنت بسیار سریع تری خواهند داشت.

وی خاطرنشان کرد: بسیاری از کسب و کارها به ویژه دیجیتال آسیب دیده اند و برای حفاظت از کسب و کارها باید بتوانیم امنیت لازم را فراهم کنیم. وی در خصوص عملکرد اقتصادی این وزارتخانه گفت: محورهای اصلی گزارش یکساله خود را منتشر کردیم اما اگر آخرین اعداد و ارقام را می خواهید باید بگویم 183 پروژه مهم شامل هتل ها و شهرک های تفریحی به ارزش 3.2 میلیارد تومان افتتاح شد و در سال گذشته 2200 مصوبه اصولی با تسهیل مقررات و تفویض اختیارات به استان ها صادر شد.

وی افزود: با سرعتی که توافق اصولی و حل و فصل ارضی داده می شود، رشد تصاعدی در این حوزه خواهیم داشت.

دیدگاهتان را بنویسید