ضرورت ایجاد شبکه تولید محصول باید با بسیج رفع شود/ موانع در مقابل مغازه های نمایشگاهی هرمزگان

ساعت: 09:09
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۸/۲۲
کد خبر: 1783759

حجت الاسلام والمسلمین عبادی زاده با تاکید بر رفع موانع راه اندازی هر چه سریعتر نمایشگاه ها در هرمزگان گفت: بسیج برای تکمیل زنجیره و کاهش قیمت کالاها باید وارد شبکه تولید کالاهای اساسی شود. .

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از هرمز ؛ حجت الاسلام محمد عبادی فرزند امام جمعه بندرعباس نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان جمعه شب با حضور فرماندهان بسیج اصناف و نمایندگان بازار بندرعباس گفت: برای تکمیل زنجیره توزیع، وی گفت: پیشنهاد برنامه ریزی داریم و با حمایت نیروهای بسیج در بخش تولیدی و ایجاد شبکه تولیدکنندگان منصف برای کاهش قیمت محصول در سایر بخش ها اقدام می کنیم.
وی همچنین از بسیج اصناف برای تامین و توزیع کالاهای اساسی نیازمندان بدون دنبال سودآوری حمایت کرد و افزود: در شرایط کنونی کشور حمایت از بسیج شبکه تولید و توزیع موثرترین راه است. برای مدیریت و جلب رضایت مصرف کنندگان.”
حجت الاسلام عبادی زاده محرومان و مستضعفان را صاحبان اصلی انقلاب خواند و گفت: از پیگیری های لازم در سطح ملی و استانی برای رفع موانع موجود بر سر اجرای طرح تامین کالاهای اساسی و توزیع آن از طریق صنف استفاده خواهیم کرد. بسیج».
سرگرد مهدی بشیری زاده، رئیس سازمان بسیج اصناف امام سجاد (ع) هرمزگان نیز در این نشست با ارائه گزارشی از ارائه بسیج اصناف، دغدغه ما را از مقام معظم رهبری در تامین کالاهای اساسی و کمک به زندگی مردم دانست. با توجه به اهمیت موضوع، جلسات متعددی در سپاه امام سجاد (ع) برگزار شد و در چندین حوزه برنامه ریزی شد.
وی در ادامه با بیان اینکه بسیج برای ایجاد امید در جامعه همواره در میدان حضور دارد، افزود: پایه گام های مهمی برداشته است.
بشیری زاده کل سامانه معاملات را مانع تداوم نمایشگاه ها عنوان کرد و گفت: علیرغم اینکه شاهد فساد کالاهای اساسی در انبارها هستیم، اما به دلیل آنچه قانون پیش بینی کرده شرایط توزیع در شبکه مغازه ها فراهم شده است. ارائه نشده است.”

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید