ضرورت تبدیل تفکر شهید سلیمانی به اندیشه عملیاتی در دانشگاه ها/ شهادت حاج قاسم نشان داد که پیوند دولت و مردم محکم است.

ساعت: 15:03
تاریخ انتشار: 14/08/1400
کد خبر: 1780743

حمیدرضا مقدم فر معاون دومین سالگرد شهید سلیمانی گفت: در شرایطی که دشمن تمام تلاش خود را می کند تا نشان دهد انقلاب به بن بست رسیده و مردم از نظام و رهبری جدا شده اند، در این شرایط. همه مردم ایران و سایر کشورها و کشورها از زمان شهادت سردار عاشق او شدند و این نشان داد که ارتباط دولت با مردم قوی است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از آرماند; سردار حسین معروفی فرمانده سپاه ثارالله کرمان ظهر امروز در اولین نشست مشترک کشوری ستاد مکتب حاج قاسم با ستاد مکتب حاج قاسم استان کرمان اظهار داشت: ایثار از سال 60 در جنوب شرق ثارالله نهادینه شده و همچنان ادامه دارد.

ضرورت تبدیل اندیشه شهید سلیمانی به اندیشه عملیاتی در دانشگاه ها

وی ادامه داد: نگاه ما به این شهید بزرگوار، نگاه شاگردی است و امروز هر چه از او آموخته ایم به کار خواهیم برد.

سردار معروفی گفت: شهید کم نظیر ما امروز صاحب مکتب است، معتقدیم باید محور عمل گرایی نیروهای انقلاب اسلامی باشد چرا که حاج قاسم شخصیتی برابر انقلاب اسلامی است.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: تلاش می کنیم اندیشه زیبای شهید سلیمانی را نهادینه کنیم و معتقدیم نباید جلوی شهید سلیمانی را در گذشته گرفت و گذشته را رها نکرد، بلکه با تلفیق گذشته و حاضر؛ آینده ای زیبا برای انقلاب اسلامی ترسیم کنید.

وی با تاکید بر اینکه معتقدم بزرگترین شخصیت فرهنگی جهان اسلام شهید سلیمانی است، افزود: این شهید بزرگوار نگاه جهان اسلام را نسبت به شیعه و نظام جمهوری اسلامی تغییر داده است، بنابراین باید این تفکر ارزشمند را به تفکر عملیاتی تبدیل کنیم. دانشگاه ها. “

سردار معروفی گفت: شهید سلیمانی یقین داشت که دشمنان اسلام می خواهند در شأن اهل بیت علیهم السلام ادبیات توزیع کنند، لذا حاج قاسم سپر بلا شد.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: امروز 30 درصد افرادی که بر سر مزار حاج قاسم می آیند به دلیل جاذبه مغناطیسی این شهید و برای تکریم وی می آیند.

وی گفت: امروز بنیاد شهید سلیمانی با فلسفه ای ایجاد شد که این فرهنگ و آرمان را ترویج می کند. ما قانوناً موظفیم با تمام توان از این بنیاد حمایت کنیم تا به رسالت اصلی خود برسیم، لذا از مکتب شهید سلیمانی برای نامه حمایت می کنیم.«امام ما روی زمین نماند.

سردار معروفی گفت: تمام تلاش خود را می کنیم تا سالگرد این شهید والامقام را در استان کرمان به صورت کمی و کیفی و با رعایت رویه های بهداشتی جشن بگیریم.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان تصریح کرد: از آنجایی که کرمان پایتخت مقاومت جهان اسلام است باید در فضای شهری و نصب المان ها به این موضوع رسیدگی شود.

شهادت حاج قاسم نشان داد که پیوند حاکمیت با مردم محکم است

حمیدرضا مقدم فر معاون دومین سالگرد شهید سلیمانی گفت: فرمانده دومین سالگرد شهید سلیمانی سرلشکر سلامی فرمانده سپاه است.

وی افزود: با حضور در کرمان از روح مطهر شهید سلیمانی خواستیم که ما را در برگزاری این مراسم یاری کند چرا که این مراسم فقط یادگاری از یک شهید بزرگوار نیست، بلکه به فرموده مقام معظم رهبری شهادت شهید سلیمانی نشان داد که انقلاب زنده است.»

جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در دومین سالگرد شهید سلیمانی گفت: در شرایطی که دشمن تمام تلاش خود را می کرد تا نشان دهد انقلاب به بن بست رسیده و مردم از نظام و رهبری جدا شده اند، در این شرایط همه مردم ایران هستند. و سایر کشورها و کشورها پس از شهادت سردار عاشق او شدند و این نشان داد که پیوند حاکمیت با مردم قوی است، بنابراین هر سال باید این را به جهانیان نشان دهیم و این نماد را به مردم نشان دهیم.

شهید حاج قاسم سلیمانی با تاکید بر اینکه امروز باید به جهانیان نشان دهیم که انقلابی به معنای کامل کلمه است، گفت: کرمان سرزمینی است که شهید حاج قاسم در آن به دنیا آمده و به خاک سپرده شده است، بنابراین تمام مراسم حج برگزار می شود. سالگرد قاسم باید در کرمان بدرخشد.

در پایان زینب سلیمانی رئیس بنیاد شهید سلیمانی گفت: بر مردم عزیز کرمان به بنیاد شهید سلیمانی و خانواده حاج قاسم تبریک می گویم. هر چه داریم از محبت و دعای خیر این مردم است. امیدوارم خداوند کمک کند شرمنده خون شهادت نشویم. سربلند باشید.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید