ضرورت تشکیل گروه های جهادی تخصصی در دستگاه های اجرایی خراسان جنوبی


ساعت: 12:54
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۲/۲۶
کد خبر: 1816259

کنات بر تشکیل گروه های جهادی تخصصی در دستگاه های اجرایی تاکید کرد و افزود: بخش روستایی به ویژه در مناطق مرزی باید مورد حمایت ویژه گروه های جهادی قرار گیرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از कاورستانجواد قناعت امروز در جلسه ستاد قرارگاه حمایت از جهادگران با بیان اینکه جهادگران خارج از چارچوب اداری یکی از برکات مقدس نظام اسلامی هستند، اظهار داشت: جوانانی که در ایام تعطیل در مناطق فقیرنشین خدمت می کنند در راستای انقلاب آرمان های اسلامی حرکت می کنند. .

استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه بخش روستایی به ویژه در مناطق مرزی باید مورد حمایت ویژه گروه های جهادی قرار گیرد، افزود: تامین زیرساخت ها باعث ماندگاری روستاییان در این مناطق می شود.

وی ادامه داد: نشست های تخصصی حمایت از گروه های جهادی باید در مرکز استان و شهرستان ها برگزار شود و فرمانداران تعامل لازم را در این زمینه داشته باشند.

قناعت با اشاره به حضور فعال بسیجیان در عرصه های مختلف خدمات رسانی گفت: این حضور همواره در صحنه مبارزه با بیماری های عروق کرونر و محرومیت در مناطق فقیرنشین به خوبی نمایان است.

استاندار خراسان جنوبی تاکید کرد: حمایت از بنگاه های کوچک و بزرگ نیازمندان را توانمند می کند، هرچند خدمات در این حوزه اندک است اما تاثیر بسزایی در استان و کشوری که در آن قرار دارد خواهد داشت.

قنات از بانک های موجود خواست تا از هیچ تلاشی در زمینه سرمایه در گردش و تسهیلات مشاغل داخلی دریغ نکنند زیرا خشکسالی های مکرر کشاورزان کم درآمد را نیازمند حمایت ویژه کرده است.

وی در پایان بر تشکیل گروه های جهادی تخصصی در دستگاه های اجرایی تاکید کرد و افزود: در کنار اقدامات عملی جهادگران، دستگاه ها باید اقدامات تخصصی انجام دهند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید