ضرورت تکمیل زیرساخت ها برای رسیدن به آرمان های گام دوم انقلاب/ هماهنگی بین نیروهای آینده ساز روشن است.


ساعت: 10:08
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۲۸
کد خبر: 1809152

نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی:

شهباز حسن پور گفت: به اهداف ایده آلی که رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم تاکید کردند، نرسیدیم. اما امیدواریم با توجه به زیرساخت هایی که در این زمینه فراهم شده است به نتایج ایده آلی در این زمینه دست یابیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ شهباز حسن پور در گفتگو با راه آرمان; وی در خصوص تبیین بیانیه گام دوم انقلاب گفت: با توجه به مشکلات و معضلاتی که در دو تا سه سال اخیر به وجود آمده، از سوی دیگر اعمال تحریم های سرکوبگرانه علیه کشورمان و شیوع بیماری عروق کرونر قلب، علل عدم موفقیت، «البته در کنار این مشکلات، برای رفع مشکلات گام برداشته و اقدامات خوبی در این زمینه انجام شده است.

نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در مجموع کشور با توجه به رهنمودها و رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب توانست بر تمامی مشکلات و مشکلات فائق آید و گام های مناسب را خوب و مطلوب تر بردارد.

نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با اشاره به هماهنگی بین قوا برای حل مشکلات کشور و استفاده از نیروهای متخصص و جوان، گفت: امیدواریم در سال 1401 بتوانیم پاسخگوی بخشی از مردم باشیم. مطالبات.”

رئیس فراکسیون و فراکسیون اشتغال مجلس شورای اسلامی گفت: به اهداف ایده آلی که رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم تاکید کردند، نرسیده ایم. اما در این راستا حداقل گام ها برداشته شده است و امیدواریم با توجه به زیرساخت هایی که در این زمینه فراهم شده به نتایج ایده آلی در این زمینه دست یابیم.

رئیس مجمع نمایندگان استان کرمان با اشاره به روابط ایران با کشورهای همسایه گفت: امیدواریم بتوانیم در سال 1401 آرامش و آسایش بیشتری را نسبت به دو سه سال قبل برای مردم فراهم کنیم و قول این است که با هماهنگی های انجام شده در سال 1401 انجام شود. وی افزود: اتفاقات خوبی برای کشور رخ خواهد داد تا به نتیجه مطلوب تری برسد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید