ضرورت رسیدگی به آسیب های اجتماعی و راه اندازی و فعالیت اورژانس اجتماعی در کهگیلویه


ساعت: 14:43
تاریخ انتشار: 1401/01/19
کد خبر: 1820365

در دیدار مدیرکل بهزیستی با استاندار کهگیلویه؛

سرپرست استان کهگیلویه گفت: برای مقابله با آسیب های اجتماعی باید بر اساس دانش اورژانس اجتماعی در مناطق فقیرنشین کهگیلویه ایجاد و کار کرد و می توان خدمات قابل توجهی ارائه کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش صبح زاگرس ، مدیرکل بهزیستی استان کهگیلویه شب گذشته برای بررسی روند اجرای خدمات به شهرستان کهگیلویه سفر کرد و با فرماندار این شهرستان دیدار کرد.

سرپرست استانداری کهگیلویه با بیان اینکه انتخاب عنوان سال فقط یک شعار نبوده بلکه راه حل مشکلات مردم است گفت: انتظار می رود مجموعه اجتماعی در اشتغال و توانمندسازی اقتصادی جامعه هدف خود موثر باشد.

عبدالعزیز موسوی اصل با بیان اینکه برای خدمت در مجموعه اجتماعی نیاز به داشتن روحیه ایثار و فداکاری دارید، افزود: کارکنان این سازمان برای رضای خداوند و کاهش آلام مجروحان خدمت می کنند که جای تشکر و قدردانی دارد. “

وی با تاکید بر کارکردهای سازمان اجتماعی مقابله با آسیب های اجتماعی گفت: در این راستا ایجاد و اقدام مبتنی بر شناخت اورژانس های اجتماعی در مناطق فقیرنشین کهگیلویه می تواند خدمات قابل توجهی ارائه دهد.

وی با اشاره به لزوم رسیدگی رهبری سازمان به مسکن، اشتغال زایی، توانبخشی و مهارت آموزی برای جامعه هدف بهزیستی کهگیلویه، ابراز امیدواری کرد و گفت: سازمان بتواند با برنامه ریزی، حمایت و تعامل با کارکنان ذیربط در شهرستان اتفاقات خوبی در حال رخ دادن است. ارتقای رفاه اجتماعی

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید