ضرورت رعایت تقوا در دستگاه قضایی/ خبرنگاران در جبهه جهاد آموزشی حضور فعال داشته باشند


ساعت: 13:48
تاریخ انتشار: 1401/05/17
کد خبر: 1888566

رئیس قوه قضائیه گفت: رعایت تقوا در قوه قضائیه و توسط ضابطان و کارمندان قضایی مقوله ای ضروری و حیاتی است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش مرکز رسانه های قضایی، حجت الاسلام والمسلمین محسنی آژه ای در بیانیه ای روز صیانت از اطلاعات قوه قضائیه را گرامی داشت.

متن این پیام به شرح زیر است:

نقش قوه قضائیه در برقراری عدالت و صیانت از سلامت کل نظام، نقشی ضروری است. با درک این اهمیت و توجه به تأثیر چشمگیر قاضی و ضابط قضایی عادل، کارآمد و خداپسند در اجرای عدالت، جایگاه حساس و خطرناک مرکز حفاظت اطلاعات قضایی در حفظ و صیانت از سلامت قضات و ضابطان دادگستری. و جلوگیری از آلودگی، نفوذ و انحراف مجموعه بیشتر نمایان می شود.

رعایت تقوا و تقوا در دستگاه قضایی و ضابطان و کارمندان دادگستری مقوله ای ضروری و حیاتی است. بنابراین، نظامی که حافظ و حافظ قضات است، باید از تقوا و تقوای بسیار بیشتری بهره مند شود. بر این اساس اتخاذ رویکرد و نگاه ویژه به مرکز حفاظت اطلاعات پزشکی قانونی الزامی است.

نیروهای حفاظت اطلاعات و عوامل دستگاه قضایی تا کنون با تلفیق درایت، اقتدار و دلسوزی با رویکرد پیشگیرانه و پزشکی خدمات ارزنده و تلاش صادقانه و خالصانه را در انجام مأموریت های مهم خود ارائه داده اند و امیدواریم با تدبیر ویژه به لطف امام زمان (عج) و با توجه به منویات مقام معظم رهبری باید این خدمات و تلاش های خالصانه ادامه یابد تا شاهد کوچکترین وقفه فکری و فعلی در دستگاه قضایی نباشیم.



دیدگاهتان را بنویسید