ضرورت مدیریت و برنامه ریزی برای کنترل خروجی در خراسان جنوبی


ساعت: 14:29
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۳/۲۲
کد خبر: 1855376

آیت الله عبادی با انتقاد از خروج آب از استان به افغانستان گفت: در این شرایط حساس کشور استقلال ما در گرو این است که با مدیریت و برنامه ریزی صحیح یک قطره آب از دست نرود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش هوارستان، آیت الله سید علیرضا علی آبادی امروز در دیدار مدیرکل و جمعی از معاونین سازمان جهاد کشاورزی استان به مناسبت هفته جهاد کشاورزی اظهار داشت: است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه ورود صنعت در جامعه بشری تغییر چشمگیری داشته و بخشی از آن به بخش کشاورزی مربوط می شود، گفت: ارتباط بین کشورها برای رفع نیازهای دیگر از جمله کشاورزی است. تجربه بشری در کنار مسائل سیاسی، فرهنگی، استقلال، آزادی و غیره و تجربه همه جانبه نشان داده است که آرمان استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی باید اجرا شود وگرنه جامعه و کشور ما همیشه در خطر خواهد بود.

وی ادامه داد: در این مدت بیش از 40 سال که دولت های مختلف آمدند، هر کدام سلیقه و سبک خاصی داشتند. امروز مسئله استقلال در همه امور و از همه مهمتر مسئله کشاورزی که زندگی بشر به آن وابسته است تنها راهی است که باید انتخاب کنیم.»

آیت‌الله عبادی افزود: تنش‌هایی که اخیراً در دنیا به وجود آمده، چهره‌ای کم‌رنگ به همه دنیا نشان می‌دهد و این فرصتی است که باید به هر کشوری که می‌خواهد در عرصه‌های مختلف زندگی کند، قبل از تبدیل شدن تهدیدات به میدان داده شود. استقلال هر چه زودتر

امام جمعه بیرجند بیان کرد: امروز باید برای جریاناتی که در دنیا رخ می دهد از زوایای مختلف از جمله پیامدهای جنگ های نظامی که یک معضل جدی و جهانی است آماده باشیم.

وی ادامه داد: ایران شرایط ویژه، امتیازات خوبی دارد، اما از سوی دیگر محدودیت هایی وجود دارد که باید همه با هم ارزیابی کنیم و نوع بهره برداری باید کارشناسی و همه جانبه باشد تا از برخی غفلت نشود.

آیت الله عبادی با بیان اینکه کارشناسان معتقدند گذر زمان به نفع انقلاب، ایران و مسلمانان است، مایه امیدواری است و در داخل کشور هماهنگی قوای سه گانه و مردمی را داریم، گفت: امروز شما نقش بسیار مهم است و شما می توانید برای خود و جامعه انسانی نقش ایفا کنید. عبادت که فقط نماز نیست، بهترین عبادت را می توان به نیت صمیمیت در کار انجام داد.

وی با انتقاد از خروج آب از استان به افغانستان افزود: در این شرایط حساس کشور استقلال ما در گرو این است که با مدیریت و برنامه ریزی صحیح یک قطره آب از دست نرود.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه متأسفانه برخی از دولت ها با هماهنگی حزب و سلیقه خود با نظام عمل کرده اند که وارث مشکلات و معضلات امروزی است، افزود: ماهانه 10 میلیارد تن اوراق منتشر می شود. دولت ها

آیت الله عبادی گفت: 90 درصد درآمد کشور صرف هزینه های جاری توسط اقتصاد بیمار و یارانه تعطیلات می شود و می بینید که یارانه شما در کشورهای همسایه مصرف می شود و این قابل دو برابر شدن نیست. سال بعد به تعویق افتاد و توزیع یارانه ها باید هر چه سریعتر نظام مند شود و امروز باید با احتیاط، دانش بنیان و کارشناسی این موضوع حل شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید