ضرورت وحدت رسانه ای در عرصه «جهاد تبیینی» برای شکست هژمونی دروغین غرب


ساعت: 14:52
تاریخ انتشار: 1401/05/18
کد خبر: 1888804

رضایی با بیان اینکه خبرنگاران در عرصه «جهاد تبیینی» جهادگر هستند، گفت: شکستن هژمونی کاذب غرب نیازمند وحدت و یکپارچگی رسانه های مختلف است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش خاورستان، سجاد رضایی در نشست اصحاب رسانه با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: امسال 26 مردادماه روز خبرنگار مصادف با عاشورای حسینی و آغاز تبیین حضرت زینب(س) بود.

مسئول فضای مجازی بسیج خراسان جنوبی خبرنگاران را پیشتاز و جهادگر در عرصه «جهاد تبیینی» دانست و گفت: هدف اصلی گروه بسیج رسانه تشکیل جبهه واحد رسانه های انقلابی است و وجود دارد. هم افزایی خوبی بین رسانه های استان

وی ادامه داد: دستور کار اصلی، فرماندهی مقام معظم رهبری در حوزه «جهاد تبیینی» است و رسانه ها باید به عنوان مجاهدین خط مقدم در این عرصه عمل کنند و تاکنون حضور چشمگیری داشته اند.

رضایی با اشاره به اینکه در «جهاد تبیین» سه اولویت وجود دارد، افزود: بحث بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی، انعکاس مبانی انقلاب اسلامی و شکستن هیمنه دروغین غرب از جمله این موضوعات است.

مسئول فضای مجازی بسیج خراسان جنوبی تصریح کرد: یکی از مشکلات جدی این است که مردم سبک زندگی غربی را در فضای مجازی و رسانه های مختلف می بینند و ما باید خیانت ها و جنایات غرب را به مردم بگوییم.

وی در پایان گفت: متاسفانه این فضای غربی در چند سال اخیر رشد کرده و نیازمند شکستی عمیق است تا شاهد شکسته شدن هژمونی کاذب غرب باشیم و این موضوع نیازمند اتحاد و اتحاد رسانه های مختلف است. ” “

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید