ضریب امنیتی رژیم صهیونیستی در حال کاهش است

وی بیان کرد: دشمنان نظام اسلامی به ویژه آمریکا و رژیم صهیونیستی باید بدانند که ما هرگز از تلاش در عرصه مقاومت کوتاه نخواهیم آمد و استوارانه راه مقاومت را خواهیم پیمود.

فرمانده سپاه قدس گفت: هرگز از شرارت ها و جنایات آمریکا و رژیم صهیونیستی در حق ملت ایران اسلامی و دیگر مظلومان جهان در هر کجا که هستند غافل نخواهیم شد.

سردار کاآنی با بیان اینکه این دو رژیم خائن و آدمکش به ازای هر جنایتی که مرتکب شوند در کوتاه ترین زمان ممکن پاسخ داده می شود، تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران قصد دارد با تمام جنایات آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی مقابله کند. او در زمان مناسب به اقدامات آنها پاسخ قاطع خواهد داد.

وی تصریح کرد: ضریب امنیتی در اسرائیل رو به کاهش است و فرزندان حزب الله در حال برنامه ریزی برای زدن ضربه نهایی به رژیم صهیونیستی در زمان مناسب (ره) یعنی محو اسرائیل از روی نقشه و زمین هستند.


نظام اسلامی از حزب الله حمایت می کند

فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه نظام اسلامی همواره از حزب الله لبنان حمایت کرده است، گفت: جمهوری اسلامی ایران در حد توان از نیروهای حزب الله حمایت می کند، هرچند فرزندان حزب الله با توجه به ظرفیت های موجود پیشرفت های خوبی داشته اند. که تمام نیازهای آنها را در داخل تامین می کند.

سردار سرتیپ کانی تصریح کرد: رژیم اسرائیل نمی تواند با آزادی خواهان تربیت شده مکتب امام خمینی (ره) و شهدا مبارزه کند و بی شک برندگان این نبرد سخت فرزندان اسلام هستند.

وی با بیان اینکه مردان مخالف آمریکا و رژیم صهیونیستی کودک کش از مکتب امام حسین (ع) آموخته و الهام گرفته اند، تصریح کرد: نیروهای حزب الله ده ها موشک از سرزمین خود به سمت رژیم صهیونیستی شلیک می کنند که آنهایی که بودند. در مکتب امام شهدای نظام اسلامی پیدا شده اند و در جنگ 12 روزه بیش از سه هزار موشک به اسرائیل شلیک کردند و همه این موشک ها ساخت این سرزمین بود.

این فرمانده سپاه با اشاره به اینکه همه کشورهای منطقه که مبارزات آزادیخواهانه نظام اسلامی را سرمشق خود قرار می دهند، گفت: رژیم غاصب صهیونیستی در یک هفته و در حین ساخت دیوارهای سیمانی داخل غزه بیش از سه هزار نفر را به شهادت رسانده است. سرزمین های اشغالی اش که نیروهای آزادی خواه از آن بیم دارند.


پایداری میهن علوی در حفظ ارزشهای اسلامی

فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به سابقه مردم مازندران در دفاع از ارزش های اسلامی گفت: مردم دیار علویان با تقدیم بیش از 10 هزار شهید و 43 شهید مدافع حرم ثابت کردند همانطور که مطیع دستورات رهبر معظم انقلاب هستند، پشتیبان و پشتیبان قوی نظام اسلامی هستند.

سردار کعانی با بیان اینکه مردم استان مازندران در پاسداری از حرم و در طول تاریخ فداکاری های زیادی در راه پاسداری از اسلام از خود نشان داده اند، گفت: لشکر پرافتخار 25 کربلا نقش بی بدیلی در پاسداری از جهان اسلام داشته است. تا ابد تاریخ پرافتخار اسلاتامی ایران ثبت می شود.

وی ادامه داد: فرزندان ایران اسلامی در اوج محرومیت و مظلومیت با ایستادگی در برابر دشمنان، هر روز با کسب موفقیت های بزرگ، قدرت های بزرگ را دفع می کنند و با وجود همه توطئه های دشمنان به سرکردگی آمریکا و رژیم صهیونیستی، جوانان بسیجی از فناوری های نوین استفاده می کنند و دریافتند که این نتیجه پیشرفت روزافزون ایران اسلامی در بخش های مختلف است.

دیدگاهتان را بنویسید