ضعف حکمرانی اقتصادی بیشترین ضربه را به بخش تولیدی زد/ استراتژی اقتصادی حلقه مفقوده اقتصاد کشور

ساعت: 14:14
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۲۸
کد خبر: 1801615

وی گفت: تنها راه نجات کشور تکیه بر توان داخلی است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از صبح توس; علی اکبر کیپور معاون استاندار و فرماندار ویژه تربت حیدریه صبح امروز در دیدار با تعدادی از فعالان اقتصادی و فرهنگی این شهرستان اظهار داشت: اقتصاد ما در سال های اخیر متکی به نفت و خام فروشی است و در سال های اخیر در تربت حیدریه به دلیل عدم استقبال مردم از این منطقه، اقتصاد ما متکی است. شرکت های مستقر این رویه در حال تغییر است.

وی افزود: آسیب‌های فرهنگی اجتماعی ما ناشی از اقتصاد معیوب و آسیب‌دیده است و مدیریت ضعیف اقتصادی در گذشته حتی بیش از تحریم‌ها بر بخش‌های تولیدی و صنعتی تأثیر گذاشته است.

فرماندار تربت حیدریه راه نجات این اقتصاد را نگاه به درون و امکانات داخلی و کاربرد عملی اقتصاد مقاومتی دانست و افزود: باید از فرصت ها برای استفاده از تمام ظرفیت های تربت حیدریه استفاده کرد. در زمینه های مختلف اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، گردشگری مکانی را نه تنها در ایران بلکه در کل جهان تصور کنید.

وی خاطرنشان کرد: برندسازی و تبلیغات و توسعه بازار فروش باعث افزایش اشتغال، توسعه تولید و خلق ثروت می شود.

افراد با انگیزه، توجه و وفادار به رشد باورها و ایدئولوژی انقلابی کشور سرعت می بخشند.

حیدریه فرماندار تربت گفت: در زمینه مسائل فرهنگی، دلواپسان و خلاقان باید اتاق فکری تشکیل دهند که به آسیب شناسی معضلات اجتماعی و ایدئولوژی جوانان و نوجوانان بپردازد و برای سیستم های فرهنگی و آموزشی مانند آموزش و پرورش و دانشگاه ها راهکار ارائه دهد. . “.

وی افزود: شوراهای دین و بزرگان نظام تعلیم و تربیت مانند دو بال رشد و تکامل فرد و جامعه هستند و باید در کنار آموزش و پرورش با جدیت بیشتری به آموزش پرداخت.

کیپور با اشاره به فعالیت های سیاسی در جمهوری اسلامی گفت: ما در نظامی زندگی می کنیم که اگر جریان های سیاسی فعال هستند به این دلیل است که نظام این شرایط را برای آنها فراهم کرده است وگرنه یک دیکتاتوری ساده در زمان دیکتاتوری بود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید