ضعف ساختاری معابر شهری و به اصطلاح پارک ها عامل اصلی مشکلات قاچاق است/ سگ های ولگرد نگرانی ها و نگرانی ها را از انتقال بیماری های ویروسی به وجود آورده است.


ساعت: 12:27
تاریخ انتشار: 1401/04/07
کد خبر: 1879233

یکی از اعضای شورای اسلامی شهرکرد گفت: مشکلات ترافیکی به دلیل ضعف ساختاری شریان های شهر و به اصطلاح پارک ها همواره وجود داشته است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش جهانبین نیوز؛ ماشالا ایزدی رئیس کمیته فرهنگی، اجتماعی، ورزشی، پیشکسوتان و بانوان شورای اسلامی شهرکرد در جلسه علنی 97 صبح امروز شورای اسلامی شهرکرد، گفت: نزدیک به شش ماه از شورای ششم می گذرد اما تاکنون کار قابل توجهی انجام نشده است. انجام شده در شهر انجام شده است. : مدیران شهری باید به طور منظم در جلسات شورا حضور یابند تا گزارش کار خود را ارائه دهند.

وی با اشاره به مشکلات ترافیکی شهرکرد افزود: مشکلات ترافیکی به دلیل ضعف ساختاری شریان ها و به اصطلاح پارک ها شهرکرد همواره وجود داشته و طولانی شدن این معضل موجب آزار و اعتراض رانندگان و شهروندان به ویژه در شهرکرد شده است. مرکز شهر، چهارراه طالقانی، میدان معلم.»، خیابان شهدا و کاشانی و در طول روز تردد بیشتری دارند.

ایزدی تاکید کرد: پروژه های زیرگذر، روگذر و کمربندی جنوبی از 25 خرداد از اولویت های شورای ششم در سال 1340 است که نیازمند کار جدی، مدیریت و کار جهادی است.

ایزدی ادامه داد: افزایش تعداد سگ های ولگرد و ولگرد و گردش آنها در معابر، خیابان ها، پارک ها و باغ ها یکی از دغدغه های شهروندان است و این وضعیت موجب ترس و نگرانی از انتقال بیماری های ویروسی شده است. افزایش تعداد این حیوانات در شهرکرد سلامتی را با خطر جدی مواجه می کند.

وی با اشاره به لزوم اتخاذ تدابیر ویژه برای رفع مشکلات زیرساختی شهرکرد، افزود: در سفر رئیس جمهور و اعضای دولت به استان، با ارائه گزارشی مبسوط از نیازها و درخواست های شهرداری شهرکرد، مصوبات ارزنده ای داشتیم. روز تلاش کرد تا با کمک مردم بخش مهمی از مشکلات شهرستان را حل کند تا مصوبات سفر رئیس جمهور به شهرکرد محقق شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید