ضلع جنوبی میدان سبز تا پایان پاییز افتتاح می شود/ تسریع در پروژه های شهری در دستور کار شهرداری است.


ساعت: 14:30
تاریخ انتشار: 1401/04/07
کد خبر: 1879283

شهردار زنجان با ابراز امیدواری نسبت به بهره برداری از پروژه میدان سبز جنوب در پایان فصل پاییز، گفت: تمامی پروژه های شهرداری با نگاه علمی و شتاب بخشی به پروژه ها دنبال خواهد شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ علیرضا فیروزفر در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; وی با اشاره به پیشرفت پروژه های شهرداری و پیشرفت پروژه گرین فیلد گفت: دیدگاه علمی و فنی پروژه ها در کنار لزوم تسریع در اجرای پروژه ها برای ایجاد آسایش مردم یکی از مواردی است که اولویت های شهرداری».

وی با بیان اینکه ساختار کف پروژه میدان سبز بر اساس تحقیقات علمی تغییر کرده است، گفت: سازه کف پروژه میدان سبز هم از نظر فنی قراردادی و هم از نظر مصالح و اجرا تغییر کرده است و این تغییر. تغییر پایداری پروژه بر اساس اقلیم و بهبود شرایط آب و هوایی زنجان.

شهردار زنجان با اشاره به صرفه جویی با تغییر کفپوش پروژه میدان سبز گفت: این تغییر که یک تحول علمی بود باعث صرفه جویی 30 میلیارد تنی در هزینه ها شد.

وی با ابراز امیدواری نسبت به بهره برداری از پروژه میدان سبز جنوب در پایان فصل پاییز، تصریح کرد: تمامی پروژه های شهرداری با نگاه علمی و شتاب بخشی به پروژه ها دنبال می شود.

فیروزفر با بیان اینکه شهرداری در تلاش است تا هر پروژه راه اندازی را در یک زمان بندی دقیق اجرا کند، ادامه داد: از مردم می خواهیم که بار دیگر شاهد آزار و اذیتی که تاکنون از پروژه های شهری دیده اند نباشند و این نقطه کلیدی در اهداف شهرداری است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید