طارمی از پورتو رفت؟

طارمی از پورتو رفت؟

رسانه های پرتغالی گزارش داده اند که فران ناوارو مهاجم 24 ساله اسپانیایی تیم گیل ویسنته پرتغال با پورتو به توافق رسیده است.

در همین رابطه روزنامه رکورد اعلام کرد که ناوارو تا پایان فصل در کنار ژیل ویسنته خواهد ماند و در تابستان به ترکیب پورتو اضافه خواهد شد. در گیل ویسنته علی علیپور یک مهاجم ایرانی هم حضور دارد.

قرارداد پورتو با ژیل ویسنته برای جذب مهاجم اسپانیایی که شب گذشته در لیگ پرتغال گلزنی کرد، حدود 8 میلیون یورو ارزش دارد.

ناوارو با 12 گل مشترکاً در صدر جدول گلزنان پرتغال با راموس بنفیکا قرار دارد و به نظر می رسد پورتو با جذب این بازیکن با استعداد و گلزن، یکی از مهاجمان خود را در تابستان جابه جا خواهد کرد.

در حال حاضر مهاجمان خارجی پورتو مهدی طارمی، اوانیلسون، تونی مارتینز و دنی لودر هستند و این احتمال وجود دارد که یکی از این افراد پس از پایان فصل از اژدها جدا شود.

قرارداد طارمی با پورتو تابستان آینده به پایان می رسد. مهاجمی که با زدن 10 گل تا به اینجای فصل به عنوان یکی از مدعیان مستر گل در لیگ پرتغال شناخته می شود، در ماه های اخیر شایعات زیادی مبنی بر انتقال به باشگاهی دیگر شنیده می شد اما پورتو در نهایت می خواست بازیکن ایرانی خود را حفظ کند. ستاره .

با پایان یافتن قرارداد طارمی از یک سو و مطرح شدن نام او در میان باشگاه های بزرگتر از سوی دیگر، شاید یکی از دلایلی باشد که پورتو قصد دارد خط حمله خود را با آوردن یک مهاجم دیگر تقویت کند تا در صورت انتقال احتمالی طارمی. ، از خلاء رنج نبرید.

طارمی علاقه خود را برای بازی در لیگ برتر انگلیس پنهان نکرده و با توجه به فعالیت دوستان و مدیر برنامه هایش برای یافتن تیم مناسب لیگ برتری، با ادامه این روند گلزنی در پورتو دور از ذهن نیست که او فصل آینده پیراهن این تیم را بر تن خواهد کرد. بعدا میبینمت

دیدگاهتان را بنویسید